20 Kasım 2010 Cumartesi

Rımmel Soft Kohl


Israrla güzel gri bir gözkalemi aradığım bir dönemde ama öyle sıradan bir gri değil :D "fırtına grisi yooo, hayır gümüş rengi değil ama ,hayır oda değil o siyah bence ,ben böyle bulut grisi istiyorum" gibi terimlerle stand görevlilerin anlamsız birazda boş bakışlarına maruz kalarak bu tatlı hevesten vazgeçmiştim.
Benmi çok şanssızdım stand görevlilerimi profesyonel değildi bilmiyorum,
istediğim tonda gri gözkalemi sevdasını kalbime gömdüğüm sıralarda yurtdışı ziyaretimde bu tutku yeniden depreşti, hayır kendime dedim ki kendi memleketeinde anlatamadın derdini burada nasıl olacak? İngilizce irtibat kurulmuyor hadi araştırırsın gri ne demek diye fakat gri gibi bir kelime yok olan kelime gümüş rengi ama ben zaten gümüş istemiyorum derken, gözkalemi standına takıldı gözüm ve işte orda, eğer dış yüzeyinin rengindeyse tamamdır diyorum oldu bu iş,gözlerim öyle bir ışıldamış ki mağaza görevlisi 3 kişiyi sırıtarak bana bakarken yakaladım hayır bayan olsalar zaten halimizden anlayacaklar ama herneyse.. Ben kalemin testertını denedim ve içim huzurla doldu o benim minik gri bebeğimdi ve ben onu çoook uzak yollardan gelip bulmuştum mutlu sonla biten bir hikayenin daha sonuna geldik şimdi yorum zamanı :)
Rımmel Soft Kohl 064 stormy grey gerek dokusu gerek sürüş kolaylığı ve rengiyle bitince yeniden alınacaklar listeme aday, kalıcılık konusunda gözümde her kalem akıyor malesef ,ama bir kalmaması var birde biraz akıp hala gözümde durması ,Rımmel o kalıcı kalemlerden biri işte iyi dayanıyor
gözümde alerjik bir reaksiyon oluşturmuyor kısacası beğenerek kullanıyorum..

S & S


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder