22 Kasım 2010 Pazartesi

Lancome Miracle

Gündüz enerjik bir geç kız, gece kışkırtıcı bir dişi. Lancome, Miracle’da Frezya yaprakları, manolya ve yasemin ağırlıklı çiçek aromalarıyla kadındaki dinamizmi ve kışkırtıcılığı yakalarken, üst notalardaki biber aroması ile de hoş bir sadelik yakalanmış.
Diğer notalarda yer alan Zencefil ve Amber aromaları,parfüm de hem feminenliği ön plana çıkarmış hem de huzur ve sadeliği birleştirmiş. Lancome pembe tonlarda tasarladığı zarif şişesi ile bayanların göz zevkini fazlasıyla doldurmayı başarıyor
Seneler önce müthiş bir parfümün ismini unutup illa ki bulacağım o parfümü diye gitmediğim parfümeri bırakmadığım bir dönemde tanıştım Miracle 'la..İlk önce deneyip sonra hayır sevmedim dedim huysuzlukla çünkü aradığım başka birşeydi ve o'nun yerine bir başka parfümü almak sanırım yenilmek gibiydi.Neyse çıktım parfümeriden teşekkür ederek ama o ne ! Bileğimden gelen buram buram bir koku gittikçe beni cezb ediyor her hareketimde ve üzerinden saatler geçtikçede daha güzelleştiğini fark ettim.
Bu durumda sabah biraz zor oldu tabi aklıma taktığım yeni parfüm elde edilmeyi bekliyordu ve koşar adım Miracle , sonra buram buram Miracle..O dönemlerde en sık aldığım sorulardan biri olmuştu " Ne sürdün sen mmm güzel kokuyorsun? " yada "parfümünüzün markasını öğrenebiliriyim acaba?"
Bana yaşattıkları bunlar hissettirdikleriyse yoğun çiçek kokuları ,insan kendini aşırı sexy hissetmiyor belki ama romantik bir dalga gibi daha masum ama asla uyuyan güzel kadar değil.
Küçük bir bakışta ki büyü gibi Lancome Miracle ,asla ilk adımı atmayan ama kendine çeken...

S & S


Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder