20 Kasım 2010 Cumartesi

Cacharel Gloria


Modern ve ışıltılı kadınlar için yaratılmış olan bu parfüm, bulgar gülü, Madagaskar beyaz karabiberi, gri amber, vanilya ve sedir ağacı ...
Gloria kadını genç doğal ve feminendir, cüretkar ve kararlıdır, özgürlüğünden ödün vermez.İçten gelen bir pırıltısı vardır çevresindekileri kısa sürede büyüler.onun için hayat baş rolünü oynadığı eğlenceli tutkulu aşk dolu bir film gibidir.

Cacharel Gloria 'yı yaklaşık bir sene önce tanıdım ,değişik farklı bir koku
ilk sıktığınızda çok başka zaman geçtikçe çok daha başka kokan bir parfüm.
Beni anlatmak konusunda zorlayan parfümlerden biri aslında
içinizi ısıtan sıcak bir koku ama bir yandanda "birşey var bu parfümün içinde ama ne?o olmasa daha güzel olacak" diyorsunuz,bu günlerde yine alsam mı acaba birkez daha mı kullansan diye düşünürken bu parfümü sıktığımda aldığım bir yorumu hatırladım yine " anason gibi kokmuşsun" Yani bence anasonla uzaktan yakından ilgisi yok ama zaten bir parfüm hakkında kararsızsanız o'nu sevip sevmediğinizden tam olarak emin değilseniz tek bir söz bile başka tercihler yapmanızı sağlıyor sanırım..
Bu arada emin değilim ama Cacharel Gloria nın üretimini durdurmuşlar diye duydum , acaba o yorumu aldığım kişiyi mi duydular bilmiyorum ..
Kullanılmayacak bir parfüm değil bence tarz bir parfüm hala varsa gidin deneyin belkide o bu burda olmamış dediğim şeyi siz bulacaksınız ;)

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder