27 Kasım 2010 Cumartesi

Maybelline Dream Mousse Concealer


Maybelline Dream Mousse Concealer - Köpük Kapatıcı
Daha önce denediğniz veya kullandığınız hiç bir kapatıcıya benzemez
- Şaşırtıcı bir yumuşak dokunuş ile mükemmel kapatma özelliği
- Tamamen kapatır, eşit dağılır- Esnek silikon elastik ile Yenilikçi teknoloji
En iyi sonuç içinKullanmadan önce cildinizi iyice temizleyin. İnce bir tabaka ile ilgili bölümleri günde 3 kere kapatıcyla kapatın. Cildinizdeki kuruluk azaldıkça günde 2 sefer kullanın. Ve tamamen kuruluk bittiğinde günde 1 defa kullanmanız yeterli olur.
Maybelline köpük gözaltı kapatıcısyla yeni tanıştım ,geç kalınmış bir tanışmaydı bana göre..Stand görevlisinin ısrarıyla elime denedim hiçte kapatıcı almaya niyetim yokken sonuç gerçekten mükemmeldi, o nasıl bir yumuşak doku, nasıl bir sürüş kolaylığı tavsiyleride alınca kendimi durdurumadım ,minik mucizeyide alışveriş listeme ekledim..Ürünü gerçekten çok beğendim stik ürünler gibi zor dağılıp sürdüğünüz yerden dağıtmak isterken silinmesi gibi bir problem yok 2 renk seçeneği var ben Natural yani 02 olanını tercih ettim mutlaka denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum ,ürünün cam ambalajda olmasıda artı bir özellik yalnız oldukça minik bir ürün kabını tersine çevirdiğinizde anlayacaksınız yinede değer bence fiyatına gelince 20-25 TL arası değişiyor olması lazım... :)
S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder