6 Haziran 2012 Çarşamba

Versace Crystal Noir Parfüm






 Versace Crystal Noir ; yaklaşık iki hafta önce  keşf ettiğim parfümler için ölüp biten biri olarak neden daha önce görmediğimi anlamadığım bir parfüm oldu... İtiraf ediyorum her zaman ki gibi şişe tasarımı daha doğrusu şişenin o kocaman kristal görünümlü kapağı beni çekti ve diğer güzel şişe tasarımına sahip ama asla kullanamayacağım karekterime hiç uymayan parfümlerden olmaması için o kısacık anda dua ettim.. :) Çünkü çok olmuştur böyle şişesine kapılarak anlam yükleyip  elime geçtiğinde sevmeye çalışıp bir türlü sevemediğim  bir kenarda duran parfümler...Arada kalan kokuları sevmiyorum ,"ehhh idare eder yhaa güzel aslındaa ,güzel değil mi koklayın bakiim?" Tarzındaki cümleleri sarf ediyorsam zaten o parfümle duygusal bir bağ kuramamışımdır pek fazla.. Ama ben Versace Crystal'i sevdim hemde olumlu yorular aldıkça dahada çok sevdim ...Artık kokuları tek kişilik düşünemiyorum,benim kadar beğenmesi gereken biri var oda eşim onun fikri benim için çok önemli.. Şimdi geçelim Versace Crystal'e Sevdiğim gibi ağır ama kötü olmayan kokulardan, bazı parfümlerden sivrilen bir nota oluyor ben bunda hissetmedim ,tüm içerik ahenkle dans ediyor sanki kalıcılığı iyi düzeyde ama belirtmemde fayda var ki bugune kadar kullandığım bir sürü parfüm içinde Lolita lempicka Si Lolita Gibisine rastlamadım resmen koku size mühürleniyorTıklayın Versace Crystal masamın üzerinde durmasındanda  tenimde taşımaktanda mutluluk duyacağım bir parfüm ,vazgeçilmezlerim listesine girer mi bilmiyorum ama ara sıra alıp  zevkle kullanabilceğim bir parfüm...

S&S



VERSACE CRYSTAL NOIR 
  İçeriğinde kakule, tarçın, biber, gardenya, sardunya, misk, sandalağacı, amber, portakal çiçeği bulunan versace crytal noir gayet şık ve kendine güvenen bir tarz katıyor.
Paylaş

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Dünyaca ünlü kozmetik, parfüm ve makyaj markaları, en hoş kokular, fırsatlar ve yüksek müşteri memnuniyeti ile hizmetinizdeyiz.
Güncel parfüm fiyatları için sitemizi sık sık ziyaret etmeyi unutmayın.
Son trend Erkek Parfümleri ve Bayan Parfümleri hakkında bilgiler, haberler ve ünlülerin parfümlerini blog sayfamızda bulabilir ve sizde takip ettiğiniz ünlülerin parfüm ve makyaj sırlarını öğrenebileceksiniz.
Çok yakında dünya markalarının en çok tercih edilen Kozmetik modellerini sizlere en ucuz fiyatlara sitemizde bulabileceksiniz.

Yorum Gönder