4 Haziran 2012 Pazartesi

Daffny Naturcosmetics :Şampuan & Duş Jeli


Daffny ürünlerini tanıma aşamasındayım şu sıralar,
birşeyleri bir kez kullanıp hemen karar vermektense imkanım olduğu kadar uzun bir vakte sığdırıp daha iyi gözlem yapmayı seviyorum bu yüzdende tanıyacağım ürünün miktarının önemi artıyor... Daffny deneme boylarında miktar oldukça yeterli..
Daffny şampuan  ve duş jelini 2 kez kullandım , bazen hassaslaşan bir cilt yapısına sahibim...Saçlarımda ki etkisi genellikle farklı ürünler kullandığımda elektirklenir böyle bir sorun yaşamadım, bir alerji reaksiyonu filansa söz konusu bile değil zaten bu ürünlerin en güzel yanıda doğal olmaları, aynı ürünü duş jeli olrak kullandığımdada memnun kaldım cildimi arınmış ve temizlenmiş hissettim...Ürünlerin vaad ettiği doğallığı zaten kullanırken bile hissedeceksiniz...Şimdide markanın  ürün tanıtımına geçelim;






Şampuan & Duş Jeli
Shampoo & Shower Gel

Saça ve cilde özel bakım yaparak doğal fonksiyonlarını destekler. Sık yıkamada rahatlıkla kullanılabilen bu ürün, içeriğindeki bitki özleriyle saçı canlandırır, yıpranmalara karşı korur. Duş jeli olarak da kullanılabilen ürün, özel formülü ile cildi hassasça temizlerken aynı zamanda da besler.
Kullanımı: Yeterli miktarda şampuanı elinize alın, saçınızı ve vücudunuzu yıkayın, daha sonra durulayın.

Ürün fiyatı : 30 TL

(Ürün fotoğrafı orjınal boydur,kullandığımız tanıtım numunelerinden değildir )

Daffny sitesine ulaşmak daha  geniş bilgiye sahip olmak için tıklayın  Daffny sitesi

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder