8 Kasım 2010 Pazartesi

Kızkardeşimin Nişan Bohçaları

Sonunda bu postu hazırlayabildim bildiğiniz üzere 15 gün önce kızkardeşimin nişanı oldu bende fikir vermek amacıyla tektek çektim hepsini bunlar kardeşime gelen nişan hediyeleri yakında bizim götürdüğümüz hediyeleride paylaşacağım.
Ve başlıyoruz çiçeği,bavulu.çikolatası,makyaj bavulcuğu birde bohçası vardı ama onu unutmuşum ondada seccade yemeniler patik ve havlular vardı
Rabbimden ömür boyu sağlık mutluluk ve huzur dilerim her ikisi için...
yüzük tepsimiz benim ellerim çıktı ben yaptım bölümünde ayrıntılı anlatacağım
bavulu annemle birlikte süsledik çikolatasındaki çiçeğin aynısından var ortasında
çiçeğin dükkandandaki hali
ve evdeki bir pozu
çamaşır kutumuz ben yaptım süslemesini düz krem rengi bir kutuydu
çikolatanın ilk hali dükkanda verdiği poz
vee yenilmeye hazır açılmış hali
yüzük kutularyüzükleri isimlerinin yazılı olduğu mühür,mühür mumu ve kurdele
makyaj bavulcuğu çok şirin birşeyyy
makyaj malzemeleri
ayakkabıları ve çantaları



kıyafet ve eşarları organze keseleride ben diktim ayakkabıları kutularıyla koymak şık gelmed
Gecelik sabahlık ve babydoll'üEşofman takımı
Havlusu
cüzdanı
Ve çorapları



























Paylaş

2 yorum:

Ayşe dedi ki...

Ay evlenesim geldi :)))))

guns_n_roses dedi ki...

hepsi çok güzelmiş :)

Yorum Gönder