20 Kasım 2010 Cumartesi

Maybelline Watershine Lipstick


Ben çok koyu renk rujları sevmem nedense ,aslında belkide sevmemek değilde alışkın olmamak yada açık renk rujların günlük yaşantıda daha iyi durduğuna inanmak ,bir ihtimal daha var aslında :)göz makyajını yoğun siyahlar ,uzun kirpikler bazen gri gölgeler gibi sevince haliyle dudakların göz alıcı bir renkle "ben burdayım" demesi yerine ,muzipçe göz kırparak keşf edilmeyi beklemesini sevmemden kaynaklanıyor.. Ama şunuda savunuyorum her kadının en az 2 tane kırmızı ruj'u olmalı hatta belkide daha fazla, özel günlerde , özel zamanlarda kendinizi farklı hissetmek istediğinizde.. Ama asla ve asla caddelerde gördüğüm sıfır makyaj -kırmızı ruj yanlışı yapılmayarak..
Gelelim nişan makyajımın enfes rujuna ,nişan elbisemle uyum sağlasın diye bu ruju seçtim belki bu uyumu yakalmaya çalışmasaydım çok daha farklı bir tonu tercih ederdim bu demek değil ki tonu çirkin , kesinle çok güzel bir renk dudağınıza sürdüğünüz anda üzerine parlatıcı sürmüşsünüz gibi ışıl ışıl duruyor özellikle bu özelliği çok hoşuma gitti diğer Watershine rujlardan daha yoğun parladığına inanıyorum kalıcılık nasıldı derseniz açıkçası o gün çok heyecanlıydım hatırlamıyorum ama silinip giden bir ruj değil en azından şunu söyleyebilirim 7' den 11'e kadar sadece 1 kez tazeledim belkide benim itinalı bir şekilde makyajıma dikkat etmmedende kaynaklanabilir.Birde unutmadan ürünün içinde minik sim tanecikleri var simden ziyade hoş ve rahatsız etmeyen ışıltılar diyelim .
Maybelline Watershine Lipstick-Rose Diamonds 108 /278 benden geçer not aldı aynı renginide bir kez daha tercih edebilirim bittiğinde farklı renklerinide deneyebilirim testerlarındanda denemenizi öneriyorum fiyatına gelince benim aldığım dönemde indirimdemiydi bilmiyorum ama 10 tl gibi cazip bir fiyata sahip ...

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder