26 Kasım 2010 Cuma

Maybelline Define A Lash Mascara



Define a lash maskara maybelline den yepyeni bir teknoloji yepyeni bir formül...Zarif ve baştan çıkarıcı bakışlar için ,Belirgin , Daha uzun , Tek tek ayrılmış büyüleyici kirpikler..%100 belirgin % 60 daha uzun kirpikler.Benzersiz Fırça Teknolojisi ,esnek yapısıyla Tek tek Mükemmel ayırma ..250 Fırça kılı ile daha derin etki , tek tek ayırma ,sıfır TopaklanmaGelişmiş formül: SOFT FIBERS : topaklanmaya karşı kremsi ve ipeksi formülSTRETCH POLYMER :hiç olmadığı kadar uzun kirpikler

İlk çıktığı dönemlerde almıştım bu mascarayı,sanırım ambalaj rengine vurulmuştum ve stand görevlileride çok tavsiye edince makyaj çantamdaki yerini boş bırakmaya gönlüm razı olmamıştı.Evet şimdide gelelim ürün yorumlarına , bazı yazılarımdada bahsettiğim gibi ben yoğun göz makyajını seviyorum düzgün çekilmiş eyeliner ıyla ,gür kıvrık dolgun ama asla yapış yapış olmayan kirpikleriyle...Beklentiler bu yönde olunca Define A Lash bende biraz hayal kırıklığı oluşturdu ürün kötü demiyorum kesinlikle hoş bir ürün kullananda çok var zaten ama kozmetik biraz beklenti işidir.Ne istediğinizi tam olarak bilmeniz gerekiyor ürünleri seçerken ,ambalaj renginden daha önemli şeyler var yani :) Bu mascara kirpikleri gerçekten tek tek ayırıyor ve uzatıyor sıfır topaklanma diyorlar ama bende bir kaç kez oldu yinede diğer ürünlere nazaran çok daha az ve hatta yok denecek kadar az diyebiliriz,fırça kullanımı kolay yüzünüze gözünüze bulaştırmak gibi bir sorun oluşturmuyor..Bu ürünü kimler tercih edebilir konusuna gelince ,ürünü denedim kullandım hemde bitene kadar bir daha aldım mı? -Hayır .Çünkü aşırı doğal duruyor bana göre evet kalıntı yok iz yok ama cansız, gür olmayan, tek tek ayrılmış adeta cılız kirpikler Beklentileriniz benim gibi öldürücü bakışlar ok ok kirpiklerse bu ürünü alıp almamak konusunda biraz düşünün, hatta gidin cosmetic shoplara deneyin.Ama doğallıktan yanaysanız bu ürünü denemenizide öneriyorum.
Bu arada hangi mascarayımı kullanıyorum? Beklentilerime cevap veren şahane fuşya ambalajlı cici bir mascaram var,en kısa zamanda yorumumu paylaşacağım.. :)

S & S



Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder