10 Kasım 2010 Çarşamba

The Body Shop Lip Balm


Dudaklarım çok hassas ve çabuk çatlayan biri olarak dudak bakımına çok önem veririm, yaz kış dudak koruyucumu sürmeden sokağa çıkmam desem yeridir.

Bu zamana kadar pek çok ürün denedim bir kaç tanesindende memnun kaldım en son denediğim ürün "The Body Shop lip balm" sanırım karpuz aromalı olması ve şeftali rengi beni çekti ve bir kaç çeşidin içerisinden tercihimi yapmış oldum evet tanışma hikayemi bitirip ürün yorumlarına geçmek istiyorum.. Bahsettiğim gibi dudaklarım çok hassas ve en ufak bir iklim değişikliği dudaklarımın çatlamasına hatta hemen önlem almazsam kanamasına sebep oluyor, bu ürünü sürdükten 1-2 dakika sonra bile dudaklarımda inanılmaz hızlı bir yumuşama oluyor ürün simli değil bence renkte vermiyor ama kendine has bir parlaklığı var gündüz kullandığınızda dudağınızda parlatıcı varmış gibi duruyor.Ben hem gündüz hemde gece yatarken kullanıyorum,tabiki beklentiler farklıdır ama bence alanında oldukça başarılı
10 ml'lik şirin bir ambalajı var çantanızda dökülme akma riski olmadan rahatça taşıyabiliyorsunuz bitirdiğimde tekrar almayı düşünüyorum.. Umarım ürünü merak edenlere ve denemek isteyenlere yardımcı olmuşumdur ve yazımı okuyup denemek isteyen herkes benim kadar memnun kalır...
S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder