12 Kasım 2010 Cuma

Marks & Spencer Cocoa & Vanilla



Baş döndürücü kokulara,kişisel ürünlerdeki minik detaylara kısacası güzel olan gözüme ve ruhuma hitap eden herşeye karşı bir zaafım var.

Mesela doğal, aslında hiçte çekici görünmeyen ama faydalı bir sabunun üzerinde ki organze kurdela o ürünü alıp denemek konusunda acaip bir baskı uyandırıyor bende , yada organze kurdelanın olmadığı yerde ürün ambalaj tasarımı yada herkesin üzerinde duymadığım ürünün kendine has kokusu...

Sabunlar ve duş jelleri en az kozmetik ürünler ve parfümler kadar hassas noktam, bırakın büyük kozmetik mağazalarını bir markette bile kendimi bu reyonlarda buluyorum ,kıyafet alışverişi ile başlayan alışverişimin nasıl yön değiştirdiğine amacamımdan vazgeçip kendimi mutlu etmeme defalarca tanık oldum.

Ama bu kez bu ürün bana hediye edildi aldığım en güzel hediyelerin arasına

koymakla kalmayıp ,kullandıktan sonra kalbimdede bir yer edindi :)

Sıradan bir duş jeli işte canım demeyin hani hep bir koku ararsınız bulamazsınız ya Marks & Spencer Cocoa & Vanilla duş jeli beni inanılmaz etkiledi.Kokusuna o kadar takılmışım ki inanın cildimi yumuşacık yapmasından başka bir özelliği varmı bilemiyorum.Keşke biraz daha kalıcı olsa kokusu tenime hapsetsem ve hiç gitmese Marks & Spencer'a her gittiğimde gözüm kişisel bakım standında bu ürünün parfümünü arıyor ama malesef yok..Eğer bir gün Marks & Spencer serzenişimi duyarsa 800 cc'lik filan kocaman bir parfümü hak ettiğime inanıyorum bu kadar bekleyişten sonra... Sizler bir duş jelinden ne bekliyorsunuz bilmiyorum ama ben banyomun en sevdiklerim köşesinde o'nu sürekli görmek istiyorum :)


S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder