10 Kasım 2010 Çarşamba

Avon Incandessence




Orkidenin frezya ve sarı lale ile karışımından oluşan parfüm size enerji verir. Işıltınızla göz kamaştırmanızı sağlar.


Bu parfümle çanta boyu 30 cc lik bir şişeyi deneme amaçlı almamla tanıştım,sonrada gerçekten beğenip orjinal boyunu aldım şık ve elit bir koku bir çok kişi kalıcı olmamasından yakınsada nedense bende gerçekten çok kalıcı kıyafetime sıktığımda bile 1-2 gün ilk sıkılmış gibi kokuyor.

Tercih edeceğim bir kaç Avon parfümünün arasında ön sırada geliyor..


S & S

Paylaş

5 yorum:

Emelin Güncesi dedi ki...

Benim de severek kullandığım bir parfüm. :)

adriana1983 dedi ki...

Zevklerimiz aynı o halde,bu parfüm için kötü bir yorum hiç almadım umarımda almam :)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

avon bır ara bu parfumu kaldırmıstı ben o zaman 6 adet stok yapmıstım...Şimdi yenıden satısta ve kullandıgım parfumlerın ıcınde var.kalıcı degıl ama severek kullanıyorum :)

adriana1983 dedi ki...

Toplam 300 cc Incandessence kulağa çok hoş geliyor.Ve demek ki neymiş güzel bir şeyler üretilip sunulduğunda gayette sevilerek kullanılıyor ve devamıda alınıyormuş ;)

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

gercekten harika bır koku vücut kremınıde tavsiye ediyorum sevgıler

Yorum Gönder