20 Kasım 2010 Cumartesi

50's glam "Avon"



Pembe Gül, tatlı hanımeli çiçeği ve baş döndürücü meyve kokularının birleştiği romantik, kadınsı bir buket.


Avon'un sıktığınız anda buram buram kokan parfümlerindendir glam,şu ana kadar denedikleriminbelkide en kalıcısı bu parfüm hakkında uzun uzun yazılar yazmak isterdim ancak bana hissettirdiği şey o kadar kısıtlı ki bu yüzden net cümlelerle anlatacağım..

Kullandığım zaman kendimi dev boyutta bir hanımeli çiçeği gibi hissettiriyor , yürüyen ,konuşan ve gülümseyen kocaman bir hanımeli :) Kendim sıkmadğım fakat başka birinden bu kokuyu aldığımdada yine aynı yoğun hisleri yaşıyorum hanımeli bahçesinde koşar adım yürümek gibi bişiy 50's glam...

Lafite bir yana hanımeli tutukunlarına özel bir parfüm olsa gerek

buram buram, ölesiye hanımeli diyenler bence kaçırmasın...


S & S
Paylaş

2 yorum:

CherrybLossomgirL dedi ki...

hımmm hanımeline bayılırım :) saol

adriana1983 dedi ki...

Rica ederim :) ama almayı düşünürsen mutlaka bir temsilciden testerını deneyip almanı öneriyorum..
Çünkü hanımeli çiçeği baygın bir kokuya sahip , parfümde hem o baygın koku hemde kesinkinlik bir arada .. :)

Yorum Gönder