24 Kasım 2010 Çarşamba

L'orêal Makyaj Temizleme Losyonu



Etkinliği : Özellikle suya dayanıklı maskarayı çıkarmak için uygun makyaj temizleme Losyonu.
Dokusu : Ferah.
Farklı Kılan Özelliği : İki-Katman Teknolojisi;
Ruj ve suya dayanıklı maskarayı çıkarabilmek için yumuşak yağlardan zengindir.
Ferahlatıcı bir duygu bırakan yumuşak Losyon.


Evet şimdide gelelim kendi yorumlarıma ben aslında makyajımı temizleme işlemini hiç sevmeyen biriyim ,makyaj yapmayı ne kadar çok seviyorsam makyajı silmeyide o kadar sevmiyorum yani..Ama bir huyum var eğer makyajımı siliyorsam gram kalmayacak şekilde silmeliyim buda tabiki süreyi bayağı bir uzatıyor extra bir bezginlik sağlıyor bende ama işte mecburuz cildimizi korumak zorundayız..Ben cilt bakımında daha doğal ürünler seviyorum gül suları üzüm suyundan tonicler gibi belkide bu yüzden bir türlü ısınamıyorum kozmetik içerikli temizleyicilere..

Loreal'in bu ürünü bir kez bitirip tekrar aldığım katagoriye giriyor ama müthiş derecede sevmemden mi ?Hayır bu yüzden değil belki daha iyiysini bulamamış olma belkide direk elime geldiği için bilmiyorum,resimde belli olmuyor ama ürün iki fazlı yani kullanmadan önce çalkalama zorunluluğu var,evet makyajı gerçekten iyi temizliyor ama sonrasında bıraktığı o yağlı doku :( hatta ve hatta göz çevresinde minik beyaz bezelere sebep olan o yağlı doku :( Kullandıktan sonra mutlaka duru suyla gözlerimi siliyorum hatta demlenmiş çayın gözlere çok iyi geldiğini bildiğim için bir pamuğa bir kaç damla çay damlatıp duru sudan sonra birde onunla siliyorum.Loreal bende alerjik bir reaksiyona sebep olmadı silerken gözüme hiç kaçırmadım yakıp yakmadığından emin değilim ama mutlaka yakıyordur.Pratiklik adına güzel bir ürün ama sonradan yüz yıkama zorunluluğu filan bu pratikliği engelliyor.Kullanılabilir ama asla vazgeçilmez olmayacak bir ürün..


S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder