26 Kasım 2010 Cuma

Chanel Chance "O Benim Tutkum"



Chanel "Chance" dayanılmaz, genç, kırılgan ve atılgan kadının kokusu. Tamamıyla şaşırtıcı, tam bir Chanel kokusu olan Chance turunçgiller, sümbül, pembe meyve taneleri, susam, yasemin,beyaz çiçekler ve amber kokularının kaynaşmasıyla pembe bir parfüm. Parfümün en güçlü ve konsantre hali Chance. Çiçeksi notalar, tatlı, baharatlı notalarla birleşerek lezzetli ve seksi yaramazlığa işarettir..


Bazı şeyler vardır ya asla unutulmaz, Chanel Chance benim için o unutulmazlardan biri,yıllar önce tesadüfen tanıştım onunla, kokusunu içime çektiğim anda derinden sarsıldım,kendimi karşı konulamaz tutkulu bir yolculuğa bıraktım böylece, ve o gün bu gündür ondan hiç vazgeçemedim..Farklı parfümler denemek istediğim anda diğer parfümle birlikte Chance'ımı da aldığımı fark ettim..Durup durup aynı güzel rüyayı görmek gibi birşey benim için,tekrar sevdiğim mistik sokaklardan geçmek gibi..

Sürdüğüm anda kendimi bambaşka hissettiren ve sonra "işte bu benim" dedirten bir koku. Belki yılların aşinağlığı, belki ölümsüz sadakatim..Ondan kopmamı engelleyen birşeyler var, tam anlamıyla ne olduğunu bilemediğim...Ve onu her sürdüğümde o çok sevdiğim sesi fısıltıyla duyar gibi oluyorum "Çok güzel kokuyorsun!"Bu yorumu herkesten almak güzel ama özel birinden almak çok farklı,kimbilir belkide Chance 'la aramızda ki tılsım bu... O , Ben ve Chance...


S & S
Paylaş

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Chanel Chance Eau Tendre, parfümlerim içinde en gözdem benim de:)

Yorum Gönder