24 Kasım 2010 Çarşamba

Max Factor Erace

Özellikler
Doğal görünümlü, cilt rengine uygun tonlarıyla kusurları, kırışıkları ve çizgileri kapamaya yardımcı olur.
-Renkleri doğal görünümlüdür.-Kremsi formülü kolay dağılır.-Kremsi bir dokusu vardır ve kolay yayılır.
Ürün Özellikleri Fondötenin üzerinde, pudranın altında kullanılarak koyu çizgi ve kırışıklıkları gizlemek ve yumuşatmak üzere tasarlanmıştır.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Kapatıcılar malesefki vazgeçilmezlerim.Tabiki durum böyle oluncada en yüksek performansı bekliyorum.Max factor 07 Ivory'de açıkçası bunu bulamadım ,belkide kullanım prosedürünü yerine getirmediğim için, yani baz olarak fondoten üzerine MF kapatıcı onun üzerinede pudra olayını gerçekleştirmedim.Tek başına kapatıcıyı kullandığım için beklediğim düzeyde kapatıcılığı elde edememiş olabilirim.Aslında ürün güzel kokusu biraz tıkayıcı ama zaten bu bir lipstick değil kokusunu ancak sürerken duyuyorsunuz,ben ürünün birazda yapısına takıldım gerçi stick bir ürün çok kremsi yada köpüksü bir dokuya sahip olamaz ama dağılımı bana biraz sertmiş gibi geldi..Yinede ürün hakkında olumsuz düşünmüyorum ama bence fiyatına göre (30-40 TL arası ) daha iyi olabilirdi,testerlarını denemeden almayın derim herkesin beklentisi farklıdır ,ben yeni daha iyi ve Türk markası olan bir kapatıcı arayışı içerisindeyim eğer vakti gelince bulamazsam ikinci kez öyle almayı düşünürüm...

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder