26 Kasım 2010 Cuma

La Roche Posay Nemlendirici



Hidrolipidler Hydreane'nin cildi termal suyla buluşturmasını ve cildi nemlendirerek, uzun süreli konfor sağlamak için hassasiyerinin giderek azalmasını sağlar. Nemlenen ve yatışan cilt, eski yumuşaklığına ve konforuna kavuşur...
Normalden karmaya dönük ciltler için.


La Roche Posay Hydreane Legere Yoğun yapılı nemlendiriciler kullanmayı sevmiyorum,özellikle cildimi dahada parlak gösterecek ürünlerden adeta kaçıyorum..Kuru bir cildi nemlendirmek ne kadar kolay ve risksizse karma veya yağlı bir cildi nemlendirmek bir o kadarda zordur..Siyah nokta oluşumu,fazla nemden çıkan akneler,aşırı parlama ve işte bu gibi sorunları meydana getirmeden cildimizin ihtiyacı olan nemi sağlamamız çok önemli birşey.Gerek okuduğum kitaplarda ,gerek mezun olduğum kursta cildimizdeki nem kaybının geri kazanılması gerektiğinin önemle vurgulandığını biliyorum özellikle gece uykusu esnasında nemlendiricilerimizi sürmek çok faydalı,tıpkı yüzümüzü yıkadığımızda gerçekleştirdiğimiz nem kaybını güvenilir bir ürünle geri kazanmak gibi..
La Roche Posay, ben bu markayı dermatologum sayesinde tanıdım, başka bir yazımda bahsedeceğim bir ürünle meydana geldi ilk tanışmam.Benim gibi T bölgesi akneye yatkın sürekli bakım ve özen isteyen bir cildiniz varsa, kremin o dağılmayan mat dokusunu sevmiyorsanız bu ürünü seveceğinizi tahmin ediyorum..
Çok hafif yapıda bir losyon, adeta yüze sürdüğünüz anda hızla cildinize nufüs edişini hissediyorsunuz,kokusuna gelince gerçekten mükemmel o kadar ki, kremi parfümeri götürüp" buna benzer bir parfüm var mı?" diye sormayı bile düşündüm hatta her kullanışımda bu düşünce bir kez daha aklıma geliyor :)

Seçkin Eczanelerde bulabilirsiniz, eczacınızla beklentilerinizi paylaşıp en doğru La Roche Posay ürününü seçebilirsiniz.Özellikle ellerinde testerlar varsa mutlaka rica edip denemenizi öneriyorum,belkide yıllardır aradığınız ürünler bu markada sizi bekliyor ,ben çok memnun kaldım yeniden alırmıyım? Kesinlikle"Evet "diyorum.Benim aldığım dönemde indirimdeydi 29 TL civarında bir fiyatı vardı ve ürün 40 ml, umarım denemeyi düşünen kişilerde benim kadar memnun kalırlar, bir başka tanıtım yazısında görüşmek üzere... :)


S & S
Paylaş

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de aynı ürünü kullanıyorum ve gerçekten kaliteli bir krem. Kokusundan dokusuna hissettiriyor bunu:) Benim de cildim neredeyse seninki gibi ve hydraphase legere i de tavsiye ederim.

adriana1983 dedi ki...

Yorumun için çok teşekkür ederim :)
Zevkle kullanıp burada Tanıttığım ürünler hakkında güzel yorumlar duymak beni çok mutlu ediyor,çevremdeki kişilerde ailemde kullanıyorlar bu kremi ,ben daha olumsuz bir yoruma rastlayamadım ,herkesin bizler kadar memnun kalması temennisiyle...

Yorum Gönder