10 Kasım 2010 Çarşamba

La Roche Posay Güneş Koruyucu




LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS SPF 50 FLUID EXTREME 50ml
Çok açık renkli ve güneşe hassas ciltlerin korunmasında kullanılır. Güneş ışınlarının yol açtığı güneş yanıkları ve lekeler gibi görünen zararların yanı sıra; cilt kanseri, erken cilt yaşlanması ve ciltteki DNA’ nın bozulması gibi gözle görülmeyen zararlara karşı korunmada etkilidir.
Ultra akışkan fluid extreme
Açıklama :Anthelios, UV ışınlarının neden olduğu cilt yaşlanması, cilt hasarları ve fotodermatitlerden korunmak amacıyla formüle edilmiştir. Bu amaçla çok yüksek UVA koruması sunmaktadır (UVA: IPD: 80 - PPD: 28). Öte yandan SPF 60+ değeri ile güneş yanıklarının oluşmasına karşı da yüksek koruma sunmaktadır. Anthelios , UVA ve UVBnin zararlı etkilerine karşı patentli kombinasyonu içermektedir. Yağsız ve kolay uygulanabilir bir üründür. İçerdiği filtre sistemi fotostabildir. Foto, İmmünosüpresyon, Lupuz Eritematozu ve Polimorf Işık erüpsiyonunda %IOO koruma sağladığı klinik olarak ispatlanmıştır. Komedojenik değildir. Su geçirmez. Güneşe karşı tam koruyucudur. Çinko Oksit ve PABA türevlerini içermez. Opak filtre olarak TiOî ile desteklenmiştir.



La Roche Posay Güneş koruyucu 1 yıl önce tanıştığım ve yaz kış kullandığım bir ürün.Çok açık tenli olduğum için koruyucusuz bir gün bile cildimde çil tehdidi oluşturuyor. Bu zamana kadar bir kaç ürün değiştirdim ama çok yoğun yapıları olduğu için minik beyaz yağ bezelerine sebep oldu Eczacıma bu sorunu anlatınca bana La Roche 'u önerdi çok yüksek factörlü bir koruma istediğim için +50 olanını tercih ettim ve iki çeşidi mevcut ben renklisini almadım ama bir yandanda aklım renkli olandada kaldı ürünü devamlı kullanmamı sağlayan şeyde krem gibi yoğun yapılı olmayışı ciltte hızla emilen çok hafif bir losyon ve beni rahatsız etmeyen bir kokuya sahip ben kalitesinden memnun kaldım bitirdiğim zaman tekrar tercih edebileceğim bir ürün..Fiyatına gelince 49-55 tl arası değişiyor sanırım ve 50 ml.. :)


S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder