22 Kasım 2010 Pazartesi

Maybelline Dream Matte Powder



Mükemmel matlık , doğal görünüm ,ciltte yumuşak bir his..Maybelline Dream Mat Powder Pudra yüzdedoğal görünümlü ipeksi bir doku bırakırken tüm yüzde parlamaksızın renk birlikteliği sağlar .

Nişan makyajımın bir ürünüde Maybelline "Dream Matte Powder"dı.Ben aslında her zaman pudrada en açık renkleri tercih ederim ama bu sefer annemin ve stand görevlisi bayanın ısrarıyla 03'no olanını tercih ettim .Çok açık tenli olduğum için bronz ürünleri kullanmayı çok sevmiyorum yada belkide istakoz gibi görünmekten korktuğum için çünkü bazı pudra veya fondotenler yüze adeta bir kızıllık veriyor.Benim korkum gerçekleşmedi aksine solgun görünmeyi önledim renk tam kararında oldu..
Ürün özelliklerindede yazıldığı gibi gerçekten ipeksi ,yüzünüzde bir kalıntı gibi durmuyor.Ve gerçekten parlama sorununu ortadan kaldırıyor ,özellikle ambalajını çok sevdim aynası ve pudra süngeri bir arada ,tekrar tercih edermiyim?
Evet ederim hatta en açık rengini alıp makyaj sandığıma kaldırdım bile :) Fiyat aralığına gelince 21-25 tl arasında değişiyor olması lazım..

S & S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder