14 Ekim 2011 Cuma

Lolita Lempicka Si Lolita...

Nasıl bir parfüm tutkunu olduğumu siz değerli blog dostlarımda artık ailem kadar iyi biliyorsunuz... Düğünüme yaklaşık 17 gün kala  artık çeyizim için yaptığım parfüm ve kişisel bakım alışverişimi sonlandırmak üzereyim.. Bu parfümümde son vurgunlarımdan biri...Lolita Lempicka şişe tasarımı konusunda bence en iddialı parfüm markalarından biri  fakat 4 farklı çeşidinide denedim ve diğer  3'ü ne yazık ki benim kullanamayacağım kadar ağır geldi , bu demek değil ki ağır parfümleri sevmiyorum bilakis  koku tarzım çok yoktur tenime yakışan ve enfes  kokan her türlü kokuyu kullanabilirim, tatlısından ,baharatlısına, fresh inden pudralısına kadar çekici kokan her parfüme varımm :) Bazen diyorummm keşkee keşkeee bir parfüm sponsorum olsaa  bana birbirinden değişik ve güzel parfümler hediye etse, bende ölesiye mutlu olsammm :) Kimbilir belki  bir gün lambadan bir cin çıkar  bende tüm dileklerime kavuşurum... Bu kadar hayalden sonraa size markanın parfüm tanıtımıyla buluşturmak ve sonrada kendi tanıtımıma geçmek istiyorummm;

Doğa ve moda arasında duran mutluluğun parfümü Si Lolitanın gerçek şansı dört yapraklı yonca Feminen kokusuyla dikkat çeken parfüm ferah baharatlı ve çiçeksi Kokunun ferah ve baharatlı tepe notasını bergamut mandalina ve kuşburnu baharatlı ve çiçeksi orta notasını ıtırşahi ve şebboy baharatlı tepe notasını ise elemi paçuli tonka fasulyesi ve amber oluşturuyor

Üst notalar: pembe biber, bergamut, mandalina

Orta notalar: sarı şebboy, ıtırşahi, kediotu

Alt notalar: reçine, amber, paçuli, hintbaklası
 
Öncelikle evinizde dekor olarak kullanabileceğiniz kadar iyi bir şişeye sahip olduğunu söylemek istiyorum  4 yapraklı yonca motifinin etrafındaki  altın varak  kontörler ve  fıs fısın üst bölümündeki altın renkli marka lux bir parfümü elinize aldığınızı doğruluyor,çiçek desenli fularlada bütünleşince kendizi modern zamanların prensesi gibi hissettiren bir parfüm şişesiyle buluşuyorsunuz, ilk sıkışta birz ağır gibi gelsede koku teninide durdukça güzelleşiyor keskinliği kırılıp daha narin bir hal alıyor,beğendim ilk internetten parfüm siparişimdi bu yüzden 30 ml tercih ettim yine alırmıyım evet neden olmasınn..  :)
 
S&S
 
Paylaş

1 yorum:

Glow Twist dedi ki...

ben de ilk çıktığında alıp kullanmıştım bu parfümden, YKM de filan 30 ml si hep satılıyor,şişesini ben de atamadım, çok naif ve güzel bir şişe yapmış LL...

Yorum Gönder