12 Ekim 2011 Çarşamba

Christian Lacroix Nuit

Avon un yeni parfümlerimlerinden biri Christian Lacroix  Nuit
kırmızı şişesi yani Rouge 'u almak bir türlü kısmet olmamıştı ,bu parfüm çıkınca ilk deneyenlerden olmak istedim.. Çiçek kokuları , amber ve miskten oluşuyor Nuit ,
Güzel bir şişesi  ve güzel bir kokusu var ben beğendim ,hafif ve silik bir koku değil  hissedilir bir koku tenimde kalıcılığına gelince  rahat 4-5 saat kokuyu aldım tabii gitgide hafifleşti koku ama tamamen yok olmadı , ismi fransızcada gece anlamına geliyor sanırım eğer doğru bir bilgiye sahipsem gerçekten geceyi anımsatan bir koku bana göre ,gece parfümümü evet!
Ama ben gece gündüz çok ayrım yapmam parfümde ruhum neyi istiyorsa o an tenimde o koku olmalı..
Son söz olarak Nuit hakkında şunları söyleyebilirim beğenerek kullanacağım bitirdikten sonrada yeni bir parfüm dahada çok kalbimi çalmadığı sürece tekrar tercih edebilirim...


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder