8 Ekim 2011 Cumartesi

Çılgın Pipetlerimiz

Keyifli aksesuarları gerçekten çok seviyorum çeyiz alışverişimde gözüme çarpan aaaa ben bu pipetlerle ayran içerim  portakal suyu içerim diye gözümü alamayıp sonra dayanamayıp birini  pisime birinide kendime aldığım çocukça ve çılgın şeylerden biri...İnsanın ruhu  çocuk olunca karşısındakide bir  o kadar çılgın olunca sonuç böyle oluyor.. Tabi dış görünüşümüzle bizi değerlendiren kişilerde ağır başlı çok efendi çok hanımefendi diye anlatabileceği kişilerden asla bu tarz şeyler ummuyor.. Hayat zaten yeterince ciddi  ve benim canım banaa bazı durumlarda ciddiyetin yerine gerçekten eğlenebilmeyide öğretti.. İçinizden geldiği gibi davranın ben öyle yapıyorum topuklu ayakkabılarımla sahilde yürürken ayağımın ucuna gelen bir   su şişesi kapağına vurup oyunu başlatıyorum.... :)

S&S
Paylaş

2 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Tam benim çocuklara göreymiş:)))

aynur dedi ki...

şartlar tamam
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000447400122
aynur bakar
aynurbakar73@hotmail.com

Yorum Gönder