16 Aralık 2010 Perşembe

Veeee Kazanan Şanslı Kişi...

Evet kazananı açıklama zamanı geldi çekilişi kızım yapacaktı ama hergece 2-3 gibi uyuyan çocuk bu gece 22'de uyudu uyanmasını beklemek ve sizleri daha çok merkata bırakmamak için çekilişi ben yaptım herkesin ismi tek tek aynı ölçülerdeki kağıtlara yazıldı kimin ne kadar çekiliş hakkı varsa ismi o kadar yazıldı ve aşağıda resmini gördüğünüz sepetimde topladılar ;)

Ve gözümü kapattım Bismillah dedim heyecanla bir kağıt çektim ve kazanan:
yağmurvil dedi ki...
hediyeler harika ama bir soun var galiba bu çaıncı yazışımm kelime doğrulamanın altındaki reklam engelliyo gönder tuşu yok:(( facede paylaştımm http://www.facebook.com/profile.php?id=100000910758085 vilmur@mynet.com vildan yanmaz

Tebrikler canım

İletişim bilgilerini busraersarac@hotmail.com adresine yollarsan hediyelerin en kısa zamanda elinde olacak ;)

Paylaş

5 yorum:

cicikan dedi ki...

canım tebrikler çok şanlıymışsın harika hediyelerdiiii çok sevindim adına:))

Adsız dedi ki...

evet katılıyorum hediyeler harika)
tebrik ederim canım)
Büşracim ellerine yüreğine sağlık...

Unknown dedi ki...

tbrkler

Adsız dedi ki...

tebriklerrr

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

inanmıyorum yaaa bugün 2.güzel haberimm bide eşarp kazandım pınarımdan):))anneme:))sağol büşracım emeğine sağlıkkk bilgilerimi yolluyorum hemenn

Yorum Gönder