25 Aralık 2010 Cumartesi

Cappucino Ve Sıcak Çikolata Karışımı


Geçen gün içecek reyonunda yine kendimi kaybedip nescafe çeşitlerinden seçmeye çalışırken gözüme Nescafe Cappucino çikolata aromalı takıldı sonra vanilyalı ve fındıklı seçeneğinide görünce seçme işlemim bayağı bir uzasada yine çikolata tutkunu olarak ilk gördüğümü seçtim.Güzel bir sohbet eşliğinde Cappucino larımızı yudumladık ve çokta beğendik :)Bir kaç gün geçince yeniden içme arzum depreşti o market senin bu market benim arıyorum ama hiç biryerde kalmamış,ben birşeyi kafama takınca tamam artık illa ki o iş olacak ama şansımı o kadar zorladım ki artık pes etmek zorunda kaldım gibi görünsemde yinede yenilmedim bir Cafe Crown Cappucino bir tanede Nestle sıcak çikolata aldım ve suyun yerine süt ilave ederek hazırladım 2 paketi birleştirip karıştırdığım için iki fincan çıktı ve ablamla birlikte keyifle içtik, aradığım Cappucino ya benzedimi tadı hayır çok benzemedi ama güzeldi yinede amacıma ulaştım ve çikolatalı Cappucino mu içtim,öyle yada böyle zafer benim :)

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder