9 Aralık 2010 Perşembe

CK- Euphoria!


Çekiciliği cazibeyi ve tutkuyu harmanlayan, Euphoria EDT, bildiğiniz Euphoria'nın gizemini orjinal kokunun daha narin parlak ve etkileyici yorumu ile sunuyor. Oryantal koku tepe notasını suluyeşil akoru ve sicilya bergamotu, kalp notasını manolya ve orkide, dip notasını kremsi akor ve sandal ağacı oluşturuyor.


Euphoria 2006 da yılın en sexy kokusu seçilmiş diye duydum ama doğruluk derecesinden emin değilim.Özellikle şişe tasarımıyla oldukça ilgimi çeken bir parfümdü dayanamadım gittim denedim.Edp parfüm şişesi ön ve arka yüzey gümüş, diğer iki yan camdan oluşuyor ,Edt parfüm ise tam zıttı bir şekilde tasarlanmış.Gerek şişe tasarımı gerek kalıclık açısından bence Edp tercih edilmeli ama araştırmalarıma göre gündüz kullanımı için daha çok Edt tercih ediliyormuş,buda sanırım aşırı derecede yoğun parfüm kokmayanların tercih etmesidir.Chanel Chance vazgeçilmez olan parfümümü almaya gittiğimde gözüm tekrardan takılınca dayanamadım ve denemek istediğimi söyledim,aslında o gün bir çok parfüm denedim bir süre geçtikten sonra Euphoria'yı denediğim bileğimden güzel kokular gelmeye başladı ama pekte net alamadım ,ve bu parfümü yalın bir halde denemeyi kafama koydum.Aradan tabi oldukça uzun bir zama geçti nihayet dün gidip tekrar denedim.Pek çok içeriği barındıran bir parfüm çiçeksi yada şekerli diyemiyorsunuz,ilgi çekici ,kalıcı ve şık... Bu arada ben yazın kullanmayı tercih etmem kış'a daha çok uyacak bir parfüm genelde bunun ayrımını yapmasamda bu parfüm için bunu söyleyeceğim.Tercih edilebilir ve denemeye değer buldum saatler geçtikçe kokusu dahada hoş oldu ,sanırım en az bir kez alıp kullanacağım bir parfüm.. :)

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder