24 Aralık 2010 Cuma

Maybelline Eye Studio Mono Eyeshadow




- Şık ambalaj ve kolay kullanımlı aplikatör- Geniş bir gölge koleksiyonu için Maybelline Renk uzmanları tarafından oluşturulan, yoğun renk pigmentleri ve canlı tonlar.- Ultra yumuşak formülü ile ipeksi bir doku verir.
Farlarda özellikle gri gümüş ve siyah tonlarını çok seviyorum,aşırı pigmentli bir far istemiyordum , çokta mat olmamalıydı ikisin arası birşeydi istediğim ,ışıldayacak ama insanın gözünü yormayacak bir far ararken "maybelline eyes studio mono "tam bana hitap eden farlardan üstelik çok hoş bir gümüş rengine sahip ne çok koyu nede çok açık 810-silver /argent ,ambalajı oldukça pratik ,renk seçenekleri çok fazla farın yapısına gelince ben far bazı kullanmam buna rağmen oldukça kalıcı ,ve firma açıklamasındada yazdığı gibi gerçekten ipeksi..Renk dağılımını istediğiniz şekilde ayarlamanıza izin veren bir far, bir parmağımda daha yoğun diğerindeyse iyice dağıtarak kullandım görebilmeniz için ve ben iki halinide çok sevdim.Rengine gelince evet grileri gümüşleri çok seviyorum ama haksız yerede sevmiyorum özellikle fuşya -kırmızı tonlarındaki gece kıyafetleri ve abiyeler için risksiz ve çok şık duran bir far rengi olduğunu düşünüyor vede kullanıyorum :) Maybelline fardan oldukça memnun kaldım fiyatına gelince 9-10 tl arası birşey olması lazım ve küçükte sayılmayacak bir far .Yeniden alırmıyım? - Neden olmasın bu ayarda bir Türk markasıyla tanışmadığım sürece alırımda zevkle kullanırımda ...

S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder