1 Aralık 2010 Çarşamba

Perceive Avon

Üst noktalarında beyaz biber,sarı frezya,ve gardenyabulunan etkileyici parfümün orta noktalarında armut ve erik kokuları bulunmaktadır.Parfümün alt noktalarını ise sandal ağacı,vanilya ve egzotik çiçekler tamamlamaktadır.
Yılların kokusudur Perceive ama herkesin kullanıp bıkmasını ve artık kısmen bu parfümden vazgeçmelerini beklerseniz benim gibi geç tanışmanız çok doğal..Şişe tasarımından çok parfümün o çok tatlı eflatunumsu mavi mi desem farklı hoş bir rengi var bence güzel bir detay yakalanmış..Koku özelliklerine gelince Buda kalıcı Avon parfümlerinden ,hatta bayağı bir buram buram kokuyor ama gerçi bende öyle iki fısla yetinebilen biri değilim :( bu yüzden parfümü ilk 50 ml halinde birde 40 ml halinde görüyorum sonrası zaten nasıl bitiyor hiç anlamıyorum :) Perceive'i seviyorum bence oldukça karekterist bir kokuya sahip yani nasıl söylesem bazı parfümlerin benzerleri o kadar çok ki,hep aynı koku zannediyorsunuz ...Açıkçası ben daha Perceive'e benzeyen bir kokuyla karşılaşmadım bu özellikte hoşuma gidiyor.Dikkat çekici , yoğun, fark edilen bir koku , parfümlerim bitince bir kez daha kullanabilirim ... :)
S & S

Paylaş

2 yorum:

Lynn dedi ki...

Perceive'i çok seviyorum. Bu katalogta bir alana iki bedava erkek parfümü ile de. Süper kampanya bence.

adriana1983 dedi ki...

Evet gerçekten iddialı ve tarz bir parfüm,erkek parfümünün kokusunu bilmiyorum ama çok güzel bir kampanya yapmışlar o halde :)

Yorum Gönder