12 Aralık 2010 Pazar

Denedim Biliyorum

Geçen gün küçük korton bir poşet içinde Denedim Biliyorum sitesinden denemem için gönderilen İpana 3 boyutlu beyazlık diş macunu geldi ben dişlerimin beyazlığı konusunda hassas olan tiplerdenim daha önce ipana pearl kullanıyordum ve beyazlık konusunda oldukça memnundum ikisinin arasındaki farka gelecek olursak 3 boyutlu beyazlık daha uzun süren bir ferahlık sağlıyor beyazlatma konusunda ise bence gayet iyi aslında dişlerimin resminide çekmiştim ama istediğim gibi çıkmadı resimler iyi bir fotoğraf makinesi almanın zamanı geldi ;)
Sizde benim gibi yeni çıkan ürünleri denemekten hoşlanıyorsanız bence bu siteye üye olun derim:http://www.denedimbiliyorum.com/
Paylaş

2 yorum:

SeMa dedi ki...

baana gelmedi ya :(

SeMa dedi ki...

denemedim bilmiyorum :)

Yorum Gönder