17 Aralık 2010 Cuma

Pringles'a Party adında Kardeş Geldi :)


"Yeni lezzetler keşfi" başlığımızı paylaşacağım bu konuyla açmış bulunuyorum.Bundan sonra denediğim sevdiğim yada sevmediğim şeyleri burada paylaşacağım,belki sizleri korkunç bir tadı denemekten alı koyacağım belkide merak ettiğiniz birşeyi denemek için sizleri cesaretlendireceğim. Şimdi bu cipsle tanışma hikayeme geçelim,daha önce bahsetmedim ama ben tam bir cips delisiyim en büyük aile boy paketleri oturup tek başıma bitirebilecek kadar hemde, hal böyle oluncada marketlerde en çok zaman harcadığım bölüm cipslerin durduğu yerler oluyor.Geçen gün canımın sıcak çikolata istemesiyle BİM markete gittim sıcak çikolatayı bulamadım o ayrı işte bir kaç parça birşey aldıktan sonra cipsi görünce " inanmıyorum BİM'e Pringles getirmişlerrr " dedim içimden sonra bakıyorum renklerinde bir tuhaflık var ,markasına bakmak aklıma gelince anladım ki BİM'de daha önce farklı çeşitleride olan Party markasına ait bir ürün.Bende bundan önce hep derdim ki neden Türk markaları Pringles ayarında bir cips üretmiyor yılların sorusuna o gün cevap geldi işte üretmişler ve bizede sunmuşlar,özellikle Türk markası olması sebebiyle denemek istedim("Türk markası sanıyordum o şekilde almıştım ama Türk markası değilmiş") aldım koydum sepetime eve geldiğimde yaptığım ilk şey paketi açıp denemek oldu,şimdi gelelim lezzetine eğer Prinles original i seviyorsanız Party sadeyide seversiniz hatta Prinles'ı benim gibi biraz tuzsuz bulanlar Party de tuz ihtiyaçlarını karşılayacakalrı kesin ,lezzet güzel beğendim oldukça başarılı ancak cips biraz sert yani Pringles ın o meşhur ısırdığınız anda çıtırdayıp dağılması varya, bunda öyle olmuyor kırdığınız parçayı yiyiorsunuz,genel anlamda alınıp denenebilir bir cips ama yok kesinlikle Pringles'çıyım onun yerini tutmaz diyorsanızda birebir tutmadığını söylemekte fayda var.Sanırım "Sade"haricinde 3 çeşidi daha var.Ambalajın üzerinde ayçiçek yağıyla hazırlanmış olduğu vurgulanmış 175 gr ve fiyatı 3 TL. BİM'e özel bir ürünmüş gibi geldi bana eğer denemek isterseniz başka yerlerde arayıp yorulmayın :) Yeni keşiflerde buluşmak üzere ...


S & S
Paylaş

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bende almıştım hem sadesini hem baharatlısını..baharatlı hala duruyır ayrıca türk ürünü değil almanyada yapılıp ihtal edilmiş cipssiz zamanlar için kurtarıcı am velhasıl kelam pringlesda pringels illa :)

bir de lays yoğurtluyu öneririm :)

adriana1983 dedi ki...

Baharatlısını cesaret edip alamamıştım,o halde iyi kide almamışım ,tüm içerik türkçe diye hatırlıyorum ben genellikle burada paylaşacağım ürünlerin ambalajını atmam ama benden habersiz atılmış ve nedense gözümün önünde kocaman bir TÜRK MALI yazısı belirdiği için hatta nette tekrar aratarak yazdım :( kesin birşeyler çağrıştırdı bana, ama bilgi için teşekkür ederim düzelmesi gereken yerleri düzelteyim hemen :)
Ayrıca Lays yoğurtlu gerçekten güzeldir ancak Lays te nedense yağ oranı daha çok hissediliyor bence hevesle bir pakete başlayıp sonunu getiremiyorum , hani Pringles yada Rufless'tan biraz daha çok :)Lays kırmızı biberliyede bayılıyorum ama yine aynı sebeplerden ötürü paketin yarısını sonraya bırakmak durumunda kalıyorum...

benimadımkırmızı dedi ki...

ben de tam da şimdi tatlı biber olanını yiyorum ve bence gayet başarılı! yalnız bir şey aklıma takıldı benim. bu ürün benim aldığım bimde kasanın yanındaydı acaba geçici aktüel ürünlerden mi ki bu ?

adriana1983 dedi ki...

Afiyet olsun canım :)damak tadı böyle birşey işte kendimiz için doğru lezzeti bulmanız çok önemli :) ama cipsin durduğu yer aynıydı bendede ,kasanın yanı ve bende aynı şeyi düşündüm.. Gerçeğiyse zaman gösterecek yada cipsin tutulup tutulmaması.. :)

Yorum Gönder