1 Aralık 2010 Çarşamba

Oriflame Beauty Kajal Eye Liner

Uzun süre kalıcı, yoğun siyah göz kalemi yatıştırıcı papatya özleri içerir. Hafif, yağsız formül ile teninize kadife yumuşaklığında bir uygulama sunar. 2.5 g.
Kataloglarda her gördüğümde çok hoşuma giden bir üründü ,diğer yazılarımdada bahsettiğim gibi göz makyajını çok seviyorum. Özellikle siyah olması ,gizemli ve baş döndürücü geliyor..Eyelinler keskin hatlara sahip dururken,gözkalemlerinin istediğiniz şekilde sürme kolaylığı cezb edici oluyor ama sürme diyince orada durun diyorum o bambaşka birşey..
Arap çölleri ,yakıcı bir sıcak , ölümcül gözler...Sürme bana bunları çağrışturuyor, bu üründede aradığım herşeyin var olduğunu sandım açıklamalarında.Sipariş verdikten sonra o bir hafta geçmek bilmedi..Artık ürüne kavuşma zamanım geldiğinde büyük bir hevesle ayna karşısına geçip ilk denememi yaptım,renk gerçkten güzel kömür gibi simsiyah, sürüş güzel ama fazla akıcı özellikle yaz aylarında denediğim için belkide sürmek istemediğim yerlere bile sürüldü ,kalıcılık kötü sayılmaz ama akmıyor gibi birşey söylemek çok yanlış olur..Evet ilk sürüş tecrübem iyi derecedeydi,fakat bir kaç kez kullandıktan sonra ürünün aşırı derecede sıcak havalardan yumuşadığını fark ettim sonuçta kalem gibi dış kenarı olan birşey değil bu yüzdende aşırı yumuşuyordu ,yine kullanmaya devam tabi yeni ürün ilk heves birde o kadar özenip almışım bana "alma çok kullanışlı bir şeye benzemiyor "demesine rağmen annemin.. :(
Zaten tereddütlü olduğum kısımda sorun yaşamaya başladım ,ilk bir kaç sürüş güzeldi ama stick bitmeye başladıkça sivriliğini kaybetti,kalemtraşla açmayı bile denedim yavaşça ama çok yumuşak olduğu için açılmadı,git gide ucu genişleyip sürüldüğünde pandamsı bir görüntü vermeye başladı haliyle " ne sürdün böylee çok abartılı duruyor" yorumları almaya başladım,sürüş stillerimi değiştirdim yan sürüş düz sürüş,dikey sürüş gibi ama olmadı ,olmadı :(Yani bu ürün benim için tam bir hayal kırıklığı şimdi nerde mi? Çekmecede uyuyor :(Neden orjinal resim mi paylaşmadım ,bir kaç kez çantama koyduktan sonra dayanıksız tüm yazıları çıktı ve ambalajı acaip derecede deforme oldu benimde kozmetikte en sinirlendiğim şeydir ambalaj deformasyonu bu yüzdende bendeki ürünün orjinal resmini paylaşmadım, ürünü çok merak ediyorsanız bir arkadaşınızda filan varsa deneyin beğenirseniz alın riske girmeyin diyorum..
S & S
Paylaş

2 yorum:

Jade-MakeUp dedi ki...

ben bugün hata kaza indirimde gördüm alsammı diye düşündüm sonradan jel linerlarım siyah kalem farlarım geldi amaaan ihtiyacın yok dedim almadım iyiki de almamışım canım paylaşım için teşekkürler...

adriana1983 dedi ki...

Rica ederim, burada yorumlar yazmak benim için bir zevk,
Ürün çok ilgi çekici görünüyor ama malesef ki bir kaç kullanımdan sonra kullanımı çok zor,şimdi %75'i çekmecemde duruyor resmen, belki far olarak değerlendirilir ama dokusu çok kaygan çizgi çizgi birikir gibi geliyor..Bencede almaman iyi olmuş memnun kalan kişiler var bu üründen ama ben göz makyaşını çok itnalı sevdiğim için üründe hayal kırıklığına uğradım..

Yorum Gönder