13 Aralık 2010 Pazartesi

Biraz Bakım Zamanı,Bol Bol "C" vitamini :)


Son zamanlarda ki " Bir deri bir kemik kaldın /kurudun iyice/ yüzün sapsarı / bak aynaya bak Allah aşkına hayalet gibi beyaz görünüyorsun" gibi beni şekilden şekile sokan hakkımdaki yakın çevre yorumlarından o kadar nasibimi aldım ki,birşeyler yapmalı dedim artık dayanamayarak, bana göre hala aynada hiçte o kadar zayıf durmayan bir tipim var boyum 1.62-1.65 arası, şuan kilomda 49-50 arasında gidip geliyor.Gerçi yüzüm oldukça solgun görünüyor itiraf ediyorum, ve vucudumun heryerindeki kemikler elimede gelmeye başladı ,ehh kendimide halsiz hissediyorum bu durumda yüksek sesle söylemesemde sanırım haklılar. Kendimi biraz bakıma almanın zamanı geldi gibi..Bu sabah üşenmedim kalktım mandalina portakal ve greyfurt sıktım,bol bol C vitaminimi herkesin gözlerinin içine baka baka "işte kanıt" der gibi içtim. Tabi bana bakan yüzlerdede bir mutluluk ve sevinç duygusu :D Taze sıkılmış meyve sularını seviyorum ,aslında ben kola'yı çok seven biriydim ama selülit'in bir numaralı dostu olduğunu öğrenince bıraktım hala kriz gibi vuruyor arada bir, canım çok istesede bir takım nedenlerden dolayı zaten yasak,üstelik hazır her türlü içecek tüketimi hakkındada bilgilendim geçen şubat ayından beri ( Kola,fanta ,fruko,asitsiz meyve suları,hazır limonata,Tang) bu tarz hiçbir içeceği içmiyorum içebildiğim şeyler (taze sıkılmış portakal suyu,gerçek limonata ,ayran , nescafe ve kahve türü şeyler) Hal böyle oluncada mecbur iş başa düşüyor,hazırladığım bu meyve suyunda tek sevmediğim greyfurt oldu acı bir tadı var ama çok sağlıklı,eğer sırf keyif için içecekseniz sadece mandalinaları sıkıp meyve suyunuzu hazırlamayı öneririm gerçekten müthiş bir tadı oluyor :) ayrıca kabuklarıda ziyan etmiyorum ben ,özellikle portakal kabuğu cilt için harika bir peeling'e dönüştürülebiliyor , bir başka yazımda cilt bakımı kursundan öğrendiğim bir doğal peelingle daha karşınızda olacağım..Bol vitaminli ve bol sağlıklı günler herkese... :)


S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder