6 Aralık 2010 Pazartesi

Deborah Mılano Allık




Bu ürünün marka tanıtımına ulaşmayı çok denedim ancak ne yazık ki ulaşamadım,bu durumda bütün tanıtım bana kalıyor :) Deborah standında bu allığı gördüğüm anda dünyayla olan ilişkimi kesmiş olacağım ki stand görevlisi bayanın sesiyle kendime geldim, "hanımefendi Deborah çok kaliteli bir markadır,özellikle doğal içerikli olması nedeniyle şiddetle tavsiye ediyorum,gerek kalıcılıkları gerek yapısıyla çok memnun kalacaksınız,kozmetik kadar cilt bakım ürünleride çok güzel"
Bu markayı hiç kullanmadığımı söyledim daha önce ve haliylede tereddütlü olduğumu,içimin rahat olması söylendi,aşırı abartılı olmayan pembe ve şeftali tonu arası birazda ışıltılı bir allık aradığım için anlattığıma yakın bir kaç tanesini hemen denedik,bu kez hiç arada kalmadım o'numu alsam bunumu alsam diye.Aradığımı bulmuş olmanın verdiği mutlulukla allığımı aldım hatta hızımı kesmeyip birde şahane eyeliner aldım ki o da bu linkteki yazımdahttp://kirmizirouge.blogspot.com/2010/11/deborah-24-ore-eyeliner-pen.html bir ürün daha aldım ama onuda daha sonra tanıtacağım..Yeni bir markayla tanışmanın heyecanı ve mutluluğu sizinle paylaşma heyecanına dönüştü ve işte hakkında söyleyebileceklerim ; Deborah Milano-Rosa Pesca 46 hem çok doğal dururken hemde asla rahatsız etmeyen ışıltılar içeriyor,çok kolay ve güzel bir sürüşü var ,yüzümde kalıp gibi durmadı gayet rahat bir şekilde yumuşak fırça darbeleriyle dağıtabildim,kalıcılığını saati dikkate alarak test etmedim ama öyle uçup giden bir yapısı yok,şirin bir ambalaj tasarımı var ve ambalajın arka yüzeyini çevirdiğiniz zaman çok cici mini bir allık fırçasıyla karşılaşıyorsunuz şeker birşey ama biraz inatçı yerinden çıkartabilmek için bayağı bir uğraştım ,hatta bir ara kıracağımı filan düşündüm ama sonra nihayetinde başardım :)Fiyatına gelince 25-30 TL civarı olması lazım ,ama tercih edilebilir bir allık, özellikle ne çok naturel ve ışıltısız ne Tereccota diyenler Watsons mağazalarına gidip Deborah standını şöyle bir gözden geçirmeliler diyorum.Ben memnun kaldım çünkü o an istediğim buydu ,normalde çok ışıltılı veya tereccota allıkları sevmeme rağmen arada tarzımda değişiklikler yapmayı seviyorum,umarım sizde bu ürünü benim kadar seversiniz... :)
S & S
Paylaş

2 yorum:

ŞİMA dedi ki...

deborah marka fondoten allık kullanıyorum cok memnunum kesınlıkle tavsıye ederım hemde kalıtesıne gore fıyatları ıyı !

adriana1983 dedi ki...

Kesinlikle iyi bir marka özellikle eyeliner pen defalarca aldığım ürünler arasında yer almakta..

S&S

Yorum Gönder