29 Aralık 2010 Çarşamba

Missbon- Cocktail


Evet uzun bir aradan sonra yeni denediğim bir lezzetle karşınızdayım :)
Bu sefer kendim markete gidip reyonda görüp almadım ,zaten alışık olduğum lezzet ve markalara karşı bir bağlılığım var örneğin şekerlerimi hep farklı bir markadan alırdım ama babam almış ve annem, ben uzanmış tv izlerken al bakalım diyip bana verdi, bense şekerlere bayılırım lolipoptan, elma şekerine, nane şekerlerine,birde sakız çılgınlığım varki gerçek anlamda bir çılgınlık damla sakızları karışık meyveliler ,özellikle tatlı nane oramaılar ama hala aldığım sakızların tadı bana tam hitap etmiyor diye düşünüyorumneyse ... Şekerlere gelelim biz yine, Pek fark etmiyor ne aromalı olduğu yeterki lezzetli olsun..Kent Misbonn Cocktail se tam anlamıyla bir harika " Vişne ve ahududu aromalı" yazsada bence birkaç meyve daha var zaten ambalajın üzerinde birde böğürtlen resmi var... Şeker şeffaf bir kırmızıdan oluşuyor içindede bu meyvelerin yumuşak dolgusu var,oldukça beğendim hatta denemeleri için ablam adriana1983 ve nişanlımada ayırdım,denediğim ve beğendiğim şeyleri sevdiklerimede tattırmak tattıramıyorsamda siz sevgili blog dostlarımada önermek beni mutlu ediyor.. :) Bir başka lezzet keşfinde buluşmak üzere...

S&S

Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder