21 Aralık 2010 Salı

Saçlarınızı Maya İle Güçlendirin!

Daha önce bazı yazılarımdada belirttiğim gibi ben doğal cilt bakımı ve güzellik kursu mezunuyum,kozmetik ürünlerle aram çok iyi olmasına rağmen birinci tercihim doğal bakım yöntemleridir.Bu maya maskeside kursa gittiğim dönemlerde aldığım ve denediğim bir tarif.Mayanın faydalarına gelince; içerisinde B vitamini bulunduğu için saçı,tırnakları,cildi besliyor.Haftada bir saç maskesi olarak uygulandığında; saç köklerini güçlendiriyor,gözenekleri temizliyor ve dökülmeyi önlüyor.
"Cam bir kapta 2 adet küp yaş mayayı koyuyorsunuz 2 adet küp şkeri süte batırıp ikiye böldüğünüz mayalar arasına yerleştiriyorsunuz bir süre bekledikten sonra elinizle birbirine karıştırıyorsunuz o zaten yumuşak bir macun kıvamında oluyor güzel karıştırdıysanız ve sürülmeyecek kadar katıysa çok az süt ilave edebilirsiniz".Önemli olan tek şey kıvamını iyi ayarlamak. Tüm bunlar yapıldıktan sonrada karışımı bekletmeden lavabo üzerinde ayna yardımıyla saçlarınızın özellikle köklerine sürebilirisiniz. 15-20 dkk bekletiyorsunuz ,bu esnada saç diplerinde bir yanma hissedeceksiniz bu doğal ama cildiniz çok hassas sa ilk denemeyi test için yapın ve dayanamazsanız hemen duşa girip saçlarınızı yıkayın. Ben denedim oldukçada memnun kaldım,Çok pratik ,fazla malzeme istemeyen ama mantıklı bir saç bakımı, tek kötü yanı kokusu biraz dayanılmaz kokuyor yinede devam edeceğim...
S & S
Paylaş

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ah bir debunu yıkama derdi olmasa.
yüzüme yapmaya bile üşeniyorum
kırısıklıklar için de maske istiyroum

adriana1983 dedi ki...

Ben çeşitli yağlarla çok saç bakımı deneyip saatlerce arındırmak için yıkadığımı bilirim , şuana kadar denediğim en kolay arınan saç bakımı diyebilirim :)Saçlarıma iyi geldiğinide fark ediyorum,daha canlı,daha hacimli aşırı parlama olayı dengeleniyor ,ama herşeyden önemlisi güçlendirdiği için uyguluyorum .Belki yeni saçlar çıkartmayacak ama var olana bakım yapıp güçlendirmesi bile çok önemli birşey.
İlerleyen günlerde "doğal yüz maskeleride paylaşacağım"

S&S

Yorum Gönder