7 Aralık 2010 Salı

Oriflame Beauty Kajal Eye Liner Hakkında- 2


Sizlere daha önceki bu yazımda http://kirmizirouge.blogspot.com/2010/12/oriflame-beauty-kajal-eye-liner.html Oriflame kajal eyeliner hakkında bir takım bilgiler aktarmıştım.Ürün hakkında ki uzun açıklamaları artı ve eksileriyle linkte bulabilirsiniz.Bu konuyu ayrı bir başlıkta açış sebebimse o an orjinal fotoğrafı paylaşamamış olmamdı , ve ürün hakkında bir kaç kullanımdan sonra sürüşteki incelik kaybolunca çok zorluk çekildiğini bahsetmiştim.Burada sizler için yaptığım çizimde neden bahsettiğim çok daha iyi anlaşılcaktır ,ben özellikle gözkalemi yada eyeliner kullanırken göz bitişini zarif bir kuyrukla tamamlamayı seviyorum ,özellikle bu ürünle o bir kaç kullanımdan sonra istediğiniz zariflikte kuyruk yapmanın çok zor olduğunu belirtmek istiyorum..Ama beklentiler farklıdır bunlara rağmen denemek isterseniz tabi ki deneyebilirsiniz .. :)


S & S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder