8 Ocak 2011 Cumartesi

Tchibo Şamdanlarım


Yeni açtığım "Çeyiz hazırlığı köşesi" adlı başlıkta sanırım birşeyler paylaşmak çok hoşuma gidecek :) Bu seferde sizler için fotoğraf karelerine sığdırdığım Tchibo daki yuvasından çıkartıp aldığım şamdanlarım var,Tchibo mağazalarının farklı bir tarzı var açıkçası ben bir gördüğüm ürünü bir daha pek göremiyorum gerçi çok sık uğrayabildiğim bir mağaza değil ama içeriye girdiğim anda pek çok farklı fikir ve hoş tasarımlar oldukça dikkatimi çekiyor..Yine sadece neler var neler yok diye bakacağım bir gün içeriye girdim ve hiçte aklımda olmayan bu cicileri alıp çıktım.Fotoğraftaki kutu içinde 2 cam fanus -2 gümüş şamdan- 2 minik mum bulunuyor , ben şahane gül deseni baskıları olan diğer mumlardanda var sanmıştım ama sorduğumda o mumlarında ayrı satıldığını öğrendim ve dayanamayıp 4 lü set halinde onlarıda aldım desenleri gerçekten çok güzel ama üzerindeki ambalaj nedeniyle fotoğrafta hiçte iyi çıkmamış.Bu şamdanlarda en çok hoşuma giden desenli cam fanuslarıyla büyük akşam yemeği davetlerinde kullanmanın dışında cam fanusları çıkartıp iki kişilik romantik bir akşam yemeğindede kullanma imkanı :) Sanırım detayları çok fazla seviyorum...


S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder