29 Ocak 2011 Cumartesi

Fruttini Liçi Ve Vanilya Aromalı Duş Jeli

Yeni bir Fruttini tanıtımı ile geldim geçen gün bu postta bahsetmiştim peeling'in yanında duş jelinide denedim diye yazı hazırlamaya ancak fırsat bulabildim öncelikle duş jelinin özelliklerinden bahsedeceğim B3,B5,C Vitaminleri ve mineraller içeriyor.Cildi nemlendiriyor ve ipeksi bir yumuşaklık veriyor Sorbe serisinden.Fruttini ürünleri Gourme ve Sorbe serisi olarak ikiye ayrılıyor. Aralarındaki fark; sorbe serisinde meyvenin kendisi de üretimde kullanılırken, gourme serisinde meyvenin özü üretimde kullanılıyor.Vanilyanın ne olduğunu hepimiz biliyoruz ama Liçi'yi daha önce duymamıştım doğrusu o yüzden faydalarını biraz araştırdım Tayland, Malezya, Çin gibi Uzakdoğu ülkelerinin yanı sıra, Madagaskar ve Güney Afrika da üretilmektedir.İhtiva ettiği besin ve mineraller itibariyle iskelet sisteminin ve kemiklerin gelişimine faydalı bir meyvedir.
Dişlerin sağlıklı gelişimine yardımcı olur, hemoglobin oluşumunda etkilidir.
Liçi, C, Kalsiyum,Demir, Fosfor ve Karbonhidrat ihtiva eder. Bu yönleri ile aslında metabolizmayı hızlandırıcı bir özelliğe de sahip olduğu söylenebilir.Ayrıca görünüş olarakta çok şirin bir meyve .Vanilyanın ise en güzel özelliği ruhi bunalımlara iyi gelmesi Yani Fruttini Liçi Ve Vanilya Aromalı duş jeli ile duş aldığınızda hem vitamin hem mineral bakımı yapıyorsunuz cildinizi nemlendiriyor metobolizmanızı hızlandırıyor ve huzur doluyorsunuz Bir taşla kaç kuş ben sayamadım ama sonuçtan gayet memnunum yumuşacık bir cildim oldu ve oldukça kalıcı bir kokusu var fiyat olarak ise 7-8,50 arasında ve 250 ml.
Online olarak buradan ulaşabilirsiniz  http://www.nepazar.com/ ayrıca İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında bizlere sunuluyor :)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder