30 Ocak 2011 Pazar

The Body Shop-Tırnak Parlatma Küpü

Oje /tırnak cilası kullanmayan biriyim,ama ışıltılı ve bakımlı tırnakları seviyorumve üzerini kaplayan bir madde olmadan doğal bir şekilde ışıldamasını çok daha fazla seviyorum.Yıllar önce Oriflame 'den aldığım bir manikür setindeki törpünün bu isteğime cevap verdiğini görünce araştırmalar yapmaya başladım ve Oriflame de istediğim ürünün tek satılmadığını gördüm, Trim markasının tırnak partlatma aparatını denedim, istediğim sonucu elde ediyordum ve 1 hafta gibi bir süreyle günden güne ışıltısı azalsada parlamaya devam ediyordu.Sanıyorum 4-5 adet küpü Trim markasıyla kullandım  ama gitgide performans kaybı gözüme çarpmaya başladı,internette bu konu üzerine araştırma yaparken The Body shop- Naıl Polising Block 'u keşfettim,bir türlü Body Shop mağazasına gidemedim nişan telaşıyla ve  yurt dışına çıktığımda alma imkanım oldu.Nişanda el bakımım için yeni almış olduğum Trim marka tırnak parlatma küpüm tek kullanımda performansını yitirmişken TBS küpüm yaklaşık 3 ay aynı performansa ışıltı sağladı ,şuan artık 5. ayına girdiğim için 2. TBS küpümü aldım :) Gelecek hafta bir nişan merasimine katılma ihtimalim var  eğer gidersem ilk orası için kullanacağım ama sizler için ,tek tırnağıma denedim,umarım ışıltısındada farke edersiniz ama fark etmeme durumunda yüzük takılı olan (Yüzük adriana1983 yapımı  ,gelincik formunda  titanium ve kristallerle hazırlanmış  özel bir tasarım )Tırnak parlatma küpünün tek zor yanıysa 4 aşamadan oluşması ama 4. etabı bitirdikten sonra doğal ışıl ışıl tırnaklarınıza hayran kalıyorsunuz ,bugüne kadar pek çok tırnak parlatma aparatı denedim Watsons mağazalarının kini TBS 'a yakın bulduysamda en iyisi yazımızın kahramanı diyebilirim,Birde Cosmo City'de bir bayanın önerdiği  ışıltısı tırnaklardan bir ay gitmeyen bir ürün vardı ama  performansını abartılı bulduğum için 3-4 sene önceki 25 TL gibi fiyatı vermek istemedim,şimdiyse markasını unuttum.Performansı çok daha yüksek tırnak parlatma küpü önerilernize açığım... Başka bir tanıtım yazısında görüşmek dileği ile....(Resimleri büyütmek için üzerine tıklayınız)

S&S
Paylaş

2 yorum:

cecilia dedi ki...

güzel bi ürünmüş gerçekten, bu arada ellerin çok güzel görünüyor..;)

adriana1983 dedi ki...

Çok teşekkür ederim Cecilia,
Ben oje kullanmadığım için bu ürünü tercih ediyorum ama sanırım oje kullananlar içinde tırnak yüzeyini pürüzsüzleştirmek için işe yarayacağını düşünüyorum,ilgilendiğin bir ürünse denemeni kesinlikle tavsiye ederim :)

S&S

Yorum Gönder