1 Ocak 2011 Cumartesi

Gri Çizmelerim







Bazen üzerimizde bir durgunluk olur,kendimizi mutlu hissetmek isteriz ya..Çikolata bile iyi gelmez hatta canın yemek bile istemez o en sevdiğin çikolataları, işte o zaman yeni alınmış bir ayakkabı güzel bir terapi gibi geliyor insana,vitrinlere bakmaktan asla vazgeçmeyen biri olsamda bu sıralar hiçte aklımda yoktu yeni bir ayakkabı almak.Ne olduysa oldu kısa bir göz teması kurduktan sonra tekini deneyip 3 dkk içinde almaya karar verdim ,en hızlı aldığım ayakkabı oldu bu cicilerim, aslında ayakkabı demek tam bir haksızlık ben kışın sadece dizlere kadar çizmeler giyerim ayakkabıları tercih etmiyorum.Hem bacaklarım ısınıyor hemde çok daha şık duruyor ,yani kendimi yüksek topuklu çizmeler üzerinde çok daha iyi hissediyorum :) Bu tatlı gri çizmeler bana kendimi hem iyi hissettirdi hemde moral oldu...Özellikle taban kısmını çok sevdim ,çünkü huyumdur istemeden yokuşlarda sulara basıp artistik patinaj yapmak :D tabanları kaymayacak gibi.Yani yere sağlam basacağımm :) Yeni cicilerde buluşmak dileği ile...

S&S



Paylaş

3 yorum:

melankoli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
melankoli dedi ki...

inan bende çok beğendim,sana moral, keyif, mutluluk ve en sevdiğin çikolataların tadında bi enerji verir inşallah :) güle güle kullan..

adriana1983 dedi ki...

Çok teşekkür ederim Çiğdem, en az yeni ayakkabılarım kadar bu güzel yorumlar enerji veriyor bana aslında..
İyi ki blog dostlarımız var diyorum :)

S&S

Yorum Gönder