4 Ocak 2011 Salı

Fikri Mühim'den Gelen Nestle Nesfit'im



geçen gün kapıma gelen kocaman kutunun içinden nestle nesfit kırmızı meyveli çıktı daha önce teyzemin kızı denemiş ve tadını sevmediğini söylemişti o yüzden yiyip yiyemeceğim konusunda tereddütlerim vardı ama merakıma yenildim hemen kutunun içinden çıkan kaseye bir miktar döküp üzerine soğuk süt ekledim bence gayet güzel oldu çilekli tatları her zaman için severim o akşam annemlere gidiyordum paketide aldım yanıma anneme ve kızkardeşime denettirdim onlarda olumlu tepki verdiler ertesi gün sürücü kursundaki arkadaşlarıma bahsettim ve gelen 4 kuponu dağıttım yalnız o gün 30 aralıktı ve paket bana geç ulaştığı için daha önce dağıtabilme imkanım olmadı o yüzden alıp alamadıklarını bilmiyorum . bir haftadır her gece nestle nesfit yemeğe başladım ben emziren bir anneyim o yüzden geceler saat 2-3 gibi karnım acıkıyor önceleri ekmek arası peynir reçel yada krep gözleme yapıp yiyordum buda zaten sezeryenden kalan göbeğimi dahada büyütüyordu şimdi bir haftadır her gece bir kase nestle nesfit yiyorum hem doyuruyor hemde bana yağ olarak dönmeyeceğini bildiğim için vicdan azabı çekmeden o saatte bile yiyebiliyorum...
Paylaş

5 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

afiyetle yiyin:)))))
bana da gelse keşke
kilolarla başım dertte de.....

adriana1983 dedi ki...

Teşekkür ederim Fidoş'um.
Fikrimühime üye olmak istersen davet maili yollayabilirim;)

SeMa dedi ki...

bana niye davet gelmedi ya :(

SeMa dedi ki...

damla su daveti geldi ona heniz elime ulaşmadı

adriana1983 dedi ki...

kahvaltılık gevrek anketi gelmişmiydi sana canım gelmediyse davet ondan gelmemiştir eğer geldi ve nestle nesfiti kullanıyorum diye işaretlediysen ondanda gelmemiş olabilir

Yorum Gönder