8 Ocak 2011 Cumartesi

Minik Alışverişler, Küçük Mutluluklar :)




Blogu takip edenler bilir birkaç yazımda bahsettiğim gibi, ben Adriana1983 'ün kızkardeşiyim ve S&S imzalı yazıların sahibesiyim.Bu açıklamayı yapma sebebim ablam evli ve çok şeker bir kızı var :) ne çeyiz hazırlığı bu böyle diye düşünülüp kafalar karışmasın istedim.Konumuza gelince malum nişanlı bir genç bayan olarak gördüğüm beğendiğim ufak tefek şeyleri alıp kenara koymaya başladım,daha o kadar çok eksiğim var ki durup düşündüğüm zamanlarda ister istemez nasıl içinden çıkacağım diye düşünüyorum,neyseki daha süre uzun yavaş yavaş hazırlanacağım sürenin uzun olmasıda bana gezip içime sinerek eşyalarımı alma avantajı sağlayacak,resimde gördüğünüz tereyağlık ve peynir tabağı olarak kullanılmak üzere tasarlanmış bir tabak.Çiçek desenlerini aşırı derecede sevmiyor olmama rağmen gördüğüm anda sırf deseni ve renkleri yüzünden aldığım birşey oldu,devamınıda almak istedim hiç olmazsa iki tane kahvaltı masasında güzel duracaktı ama malesef tek kalmış ve bir daha gelmeyecekmiş,yinede onu orada bıraksam asla huzurlu olmayacaktım ve keşke alsaydım diyecektim :) Keşke alsaydım demektense ,iyi ki aldım demeyi seven biriyim..Şimdi mini çeyiz birikintilerm arasında yerini aldı.Kendi evimde kullanacağım çeyizim için aldığım şeyleri artık bu yeni bölümümüzde paylaşacağım.Belkide Benim gibi nişanlı yada evliliği düşünen kişilerle fikir alışverişi yapacağımız güzel bir bölüm olur... Yeni postlarda buluşmak üzere.. :)
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder