25 Ocak 2011 Salı

Max Factor Lip Gloss

Max Factor Vibrant Curve Effect Lip Gloss
Göz alıcı dudaklara sahip olmayı kim istemez? Max Factor’un yeni ürünü Vibrant Curve Effect Lip Gloss, dudaklarınızda kıvrımlı ve dolgun bir görüntü ortaya çıkarırken, parlak tonlarıyla dudaklarınıza canlılık katıyor. Vibrant Curve Effect Lip Gloss aplikatörünün özel oluklu yüzeyi sayesinde pürüzleri gidererek dudaklarınızın daha canlı görünmesini sağlıyor.
 Max Factor lip gloss'la  hafif yapıda yarı saydam ve olabildiğince parlak bir gloss almak isterken tanıştım,gerek lipsticklerde gerek lip gloss larda nude ve şeftali tonları beni aşırı derecede cezb ediyor.hatta  hala lipsticklerde nude tonlarını tam olarak bulabilmiş değilim ve görüp emin olarak almak istediğim için  önerileriniz olursa sevinirim. :) " 09 Sophisticated " Güzel bir ton özellikle gloss aşırı saydam oluğu için dudak rengi gözüküpte sizi yanıltmasın diye beyaz zemin üzerinde fotoğrafladım,içerisinde asla rahatsız etmeyen altın ışıltıları var ve sürdüğünüzde gerçekten gerek ıslak görünüm gerek sim tanecikleri çok güzel duruyor.Ama verdiği renk neredeyse %25 oranında bişiy renk konusunda abartıdan hoşlanmayanlar için iyi bir seçim olacağını düşünüyorum, genellikle kokulu glossları sevmesemde max factor muhteşem bir kokuya sahip kesinlikle bayıldım diyebilirim ve diğer gloss lara oranla dudak açıp kapatma hareketlerinde yapışma gibi bir sorun dikkatimi çekmedi, ben dudaklarımı yalayan bri değilim bu yüzden diğer yorumların aksine bende hemen hızlıca uçup gitmedi ama tamamen kalıcı saatlr boyuncada kalıyor diyemem orta düzeyde bir kalıcılığı var. Fiyatına gelince 25-29 Tl arasında değişiyordu. Glossları seviyorsanız gidip test etmenizi önerdiğim bir ürün ama illa ki alın harika muhteşem asla vazgeçemeyeceksiniz diyemesemde ,ben ikincisini aldım bile ,bir başka postta onuda tanıtacağım...

S&S
Paylaş

2 yorum:

esra altunkaya dedi ki...

güle güle kullan cnm,çok güsel anlattığın kadarıyla.

adriana1983 dedi ki...

Teşekkür ederim canım,çok yüksek ve kusursuzlukbeklemeden aldım bu yüzdende istediğim kapasiteyi karşılayınca memnun kaldım açıkçası :)

S&S

Yorum Gönder