29 Ocak 2011 Cumartesi

Fruttini Jely Lip Gloss

Fruttini Zencefil & Çarkıfelek meyvesi aromalı  dudak parlatıcı,
Dudaklarınızı mükemmel bir parlaklığa kavuştururken aynı zamanda bakımını yapıp onları çatlamaktan koruyabiliyormusunuz?Cevabınız "pek değil yada malesef " ise o halde Fruttini  Ginger Passionfruit Jelly Lip Gloss aklınızda olması gereken bir ürün..
Özellikle kış aylarında müthiş derecede dudaklarımın çatlama sorunuyla karşı karşıya kalıyorum,hem acı veriyor hemde hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor. Bu yüzden dudak bakım ürünleri benim için hem güzellik hemde sağlık açısından çok önemlidir,özellikle doğal içerikli ürünler kullanmaya özen gösteriyorum Fruttini ürünlerini keşf ettiğimde açıkçası dudak bakım ürünleri çok ilgimi çekmişti kısa bir kararsızlık yaşadıktan sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım.Fruttini lip gloss Gourme serisine ait çok tatlı mor/mürdüm arası saydam bir rengi var dudağınıza sürdüğünüzde asla abes durmayan güzel bir renge dönüşüyor,parlatma oranı gerçekten çok iyi ,ışıl ışıl ve dikkat çekici dudaklara sahip oluyorsunuz glossların ıslak yapısıyla ortaya çıkan dolgunlukta ,dolgunlaştırma özelliği olmamasına rağmen güzel bir görüntü sağlıyor, nemlendirme özelliğine gelincee yumuşacık dudaklarınız olacak, diğer glosslar gibi yapışıp ağırlık yapmıyor,çarkıfelek meyvesinin hoş aromasını ve zencefilin kokusunu hissedebileceğiniz,güzel bir bakım ürünü çünkü bence bu ürüne lip gloss demek ürüne haksızlık yapmak olur. 4 saat boyunca  dudaklarımda kaldı tabi bu süre zarfında pc başındaydım ve bişiy yiyip içmedim blog için yazılar hazırlarken sizler için test ettim.Bu dört saatin sonundada harika bakımlı görünen nemlenmiş canlanmış dudaklara sahiptim ,parlaklık birazcık azalsada minik bir tazleme işlemiyle  tekrardan parlaklığa kavuşulabiliyor. Kısacası güzel bir ürün tavsiyelerimin arasında yer alıyor  10 ml ve fiyatı 13-14 TL.  ürünlere online olarak buradan ulaşabilirsiniz  http://www.nepazar.com/ ayrıca İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında bizlere sunuluyor :) Yeni denediğim ürünlerde buluşmak üzere...

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder