20 Ocak 2011 Perşembe

Pamuk Şekeri Kokusuyla Pembe Duş





Evet farkındayım başlık konu hakkında hiç bilgilendirici değil ama hislerimi ancak bu şekilde anlatabildim S&S ile yeni keşfettiğimiz Fruttini ürünlerini denemeye devam ediyoruz.Kızım doğduğundan beri kendime bakım konusunda hiç zaman ayıramıyorum desem yalan olmaz alelacele alınan duşlar kendi kendine hatta bazen taramaya fırsat bulamadan kuruyan saçlar derken 22 aylık oldu kızım artık kendime zaman ayırmanın vaktidir dedim aldım eliem Fruttini Vücut arındırıcısı ve Fruttini Duş jelini eşime dedim ki -ben bir süre yokum siz idare edin baba kız :) ve girdim duşa önce Vücut arındırıcısını denedim peeling gibi aynı daha sürerken cildinizdeki farkı farkediyorsunuz hafifçe masaj yaparak uyguluyorsunuz ve duruluyorsunuz benim kullandığım Liçi ve Vanilya aromalısı içeriğindeki yoğun minerallerle ciltteki ölü deriyi temizliyor ve sonrasında gerçekten ipeksi bir cilde kavuşuyosunuz rengine bayıldım pembiş pembiş kokusuda bana pamuk şekerini anımsattı 250 ml yani uzunca bir süre kullanabilirsiniz fiyatına gelecek olursak 24-29tl arasında uzun bir aradan sonra bu bakım vücuduma çok iyi geldi sonrasında yine aynı serinin duş jelini kullandım onu başka bir postta tanıtacağım sizlere markanın ürünleri Gourme ve Sorbe serisi olarak ikiye ayrılıyor. Aralarındaki fark; sorbe serisinde meyvenin kendisi de üretimde kullanılırken, gourme serisinde meyvenin özü üretimde kullanılıyor. Sanırım meyvenin kendisi kullanıldığı için kokular oldukça kalıcı.nereden ulaşırım Fruttini'ye derseniz İstanbul Capacity, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında bizlere sunuluyor ayrıca online satışta olduğu sitedende alışveriş yapabilirsiniz:http://www.nepazar.com/
Paylaş

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

canımcım bloğumdaki hediye çekilişini sen kazandın :) iletişim bilgilerini bana mail atarmısın :)

adriana1983 dedi ki...

Aaaa! ne hoş bir haber :)
Teşekkür ederim canım hemen geliyorum :)

Yorum Gönder