21 Ocak 2011 Cuma

Fruttini Coco Banana Duş Jeli


Karayip hindistan cevizinin ve güneşte olgunlaşmış muzların tatlı kokusu, hiç bir şeyin uyandırmadığı kadar tatil hissini uyandırır ve Karayip eğlencelerinin duygusunu aşılar. Kremimsi sütlü ekstreler ve saf hindistan cevizi ekstresi, hissedilir bir rahatlık duygusu verir.


Duş'ta kısa zaman geçirip sadece bir görev ve arınma hissinden ziyade keyif almayıda seven biri olduğumu bir önceki yazımda paylaşmıştım.Ve Fruttini ürünleriyle meyve özlü ürünler ararken tanıştığımı ve ürünleri kullandıkça sizlere tanıtacağımdanda bahsetmiştim :) Mağdem bunları söyledim o halde sıra Fruttini Coco Banana Shower Gel'i anlatmaya geldi,bu ürün gourme serisine ait, 7 ürünlük bir seri ,daha sonraki yazımda Vücut Spreyini kullanıp sizlere tanıtacağım.Fruttini Hindistan cevizi ve muzlu duş jeli ,sizleri kendi banyonuzdan çok muhteşem palmiyelerin altında bir duş keyfine götürüyor, inanılmaz tatlı bir kokusu var, hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız,taze bir hindistan cevizinin sütünü yudumlamışçasına meyvenin doğal ekstresini hissedeceksiniz..Dinamik renklere sahip hoş ambalajının yanı sıra gerçek meyve özleri ,lipitler ve B3 -B5 Vitaminleri içeriyor üzürn özelliklerinde bahsedildiği gibi cilde inanılmaz bir yumuşaklık ve bakım hissi kazandırıyor, beğendim ve hindistan cevizi &muz severlerinde vazgeçemeyeceği bir ürün olduğuna inanıyorum... Yeni keşifler ve yeni yazılarda buluşmak üzere... :)


S&S

Paylaş

2 yorum:

Unknown dedi ki...

harika bu ürünler her yazını merakla okuyorum bende denemek istiyorum :)

adriana1983 dedi ki...

Teşekkür ederim Gul/inn yorumlarınız beni çok ama çok mutlu ediyor.Fruttini ürünleri tam anlamıyla meyve severlere hitap eden ürünler ,aromaları oldukça yoğun kokuları oldukça keskin ve kalıcı etkileriyse gerçekten güzel.

S&S

Yorum Gönder