16 Ocak 2011 Pazar

Zencefil ve Çarkıfelek Meyvesiyle Muhteşem Bir Peeling Deneyimi







Uzun bir zamandır meyve özleri içeren ürünlere ilgi duyuyordum ancak "ne kadarı gerçek ve doğaldır ki? " diye düşünüp bu ürünlerle tanışma isteğimi erteliyordum.. Tâki Fruttini markasına ait ürünler ilgimi çekip içeriklerini araştırıp ikna olana kadar. Fruttini de iki seri bulunuyor Gourme ve Sorbe serisi olarak ikiye ayrılıyor. Aralarındaki fark; sorbe serisinde meyvenin kendisi de üretimde kullanılırken, gourme serisinde meyvenin özü üretimde kullanılıyor. Türkiye'de bu fark hiçbir zaman belli edilmez ve her tip ürün için meyve özleri içerir dendiği için böyle bir özelliği firmanın önemle belirtmesi benim tercih sebebim olarak kesinlikle artı bir özellikti.Ürünlerin içeriğinden ve Fruttini markasından size daha sonraki deneyimlerimde yine bahsedeceğim :) Şimdi ürün yorumlarıma geçmek istiyorum..
Ben beş dakikaya sığdırılmış duşlardan keyif alan biri değilim,ve vücudumuzun da en az yüzümüz kadar özene ihtiyacı var.Evet yüzümüze ayna karşısında saatler harcayarak cilt bakımından makyajına kadar her türlü özeni gösteriyoruz ama, ya vücudumuz? Ruhunuzu bir fincan kahve ve sevdiğiniz bir müzik eşliğinde dinlendirebilirsiniz ama cildinizin 5 dakikalık duşlardan daha fazlasına ihtiyacı var,Peeling'e tüm tenimizin ihtiyaç duyduğunu ,ölü hücrelerden arındıkça daha parlak genç ve bakımlı göründüğünü mezun olduğum cilt bakımı kursunda öğrendim. Ve o günden sonrada olabildiğince doğal içerikli ürünler kullanarak peelinglerimi ertlememeye özen gösterdim.Şimdiyse cildime Fruttini Gourme serisinden Zencefil & Çarkıfelek meyvesiyle hazırlanmış Vücut arındırıcısı (Body Scrub)'la hak ettiği değeri tattırdım.Kullanmadan önce bazı tereddütlerim vardı ,her üründe yaşadığım gibi ama suyun akıp gidişi gibi bu ürünü kullandıktan sonrada tüm soru işaterlerinden uzaklaşıp çok olumlu ve güzel sonuçlar aldım..Ambalajı ilk elinize aldığınızda insanı heyecanlandıracak türden, kullanılan renkler ve malzeme çok kaliteli,kapağını açıp sadece sizin açtığınızdan emin olduğunuz koruyucu folyoyu çıkarttığınız anda muhteşem bir egzotik meyve kokusuyla baş başa kalıyorsunuz ve ürünün içerisindeki doğal şeker tanecikleri minik kristaller gibi size göz kırpıyor,sonra duşun altında suyu kapatıp nemli vücudunuza zarif masajlar eşliğinde uyguluyorsunuz, tüm vücutta kullanılıyor,eğer vücut fırçası kullanmaya alışıksanız çok yavaş hareketlerle fırçayla birliktede kullanabilirsiniz iki şekildede kullandım, tek yapmanız gereken şey masajları vücudunuzun istediği zafirlikte ayarlamanız böylece diğer peelinglerde olduğu gibi cildinizde kızarıklık ve yıpranma sorunu yaşamıyorsunuz.Peeling işleminizden sonra dilediğiniz şekilde duşunuzu alabilirsiniz.Ben peelinglerden sonra Body Lotion kullanmaya taraftar biriyim bu yüzdende yine kullandım kullandığım ürünü size başka bir yazıda tanıtacağım..Fruttini Ginger & Passionfruit, cildimi gerçek anlamda arındırdı ,tazeledi ,muhteşem egzotik kokusunu tamamen hissettirdi,ürün sim içermiyor zaten kast ettiğimde bu değil ama bakımdan kaynaklanan bir ışıltı gerçekten dikkatimi çekti kısacası çok sevip kullanmaktan zevk duyduğum bir ürün oldu :) Ürünün fiyatı gerçekten sahip olduğu özelliklere göre çok uygun 24-27 TL arasında değişiyor http://www.nepazar.com/ sitesinde online olarak satışta. Ayrıca İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında bizlere sunuluyor :)
Meyve keyfini vücudundada hissetmeyi sevenlerin hoşuna gidecek bir deneyim olduğunu düşünüyorum,Yeni lezzetli keşiflerden sonra aynı başlık altında tanıtım yazılarımla karşınızda olacağım...

S&S
Paylaş

2 yorum:

melankoli dedi ki...

önerin gerçekten hoşuma gitti, paylaştığın için teşekkürler, bende çok profesyönel olmasada vücut bakımına önem verenlerden biriyim, güzel bir ten için bakım şart, siteyi incelemek istiyorum hemen :)

adriana1983 dedi ki...

Canım rica ederim beğenmenede çok sevindim blogun sağ yanında Fruttini logosu var oraya tıklayıp markanın diğer ürünlerinide inceleyebilirsin :)

Yorum Gönder