3 Ocak 2011 Pazartesi

Deborah Il Rossetto Ruj


Deborah markalı üçüncü ürünüm oluyor kendileri, daha önce blogta tanıtığım şahane bir allık ve gerçekten güzel bir eyelinerdan sonra rujda oldukça ilgimi çekmişti ve denedim.İnternette marka tarafından yine ürün açıklamalarını bulamayınca sadece bana kaldı yorumlamak,açıkçası ben lipsticklerdense lipglossları daha çok seven biriyim ama bu demek değil ki lipstick kullanmıyorum :) Deborah Il Rossetto 601 hoş bir renk tonuna sahip tam kırmızı değil ,bordo tonları hiç değil dudakta fotoğraf çekmek yerine düz beyaz zeminde kullandım ki rengi net bir şekilde anlaşılsın diye..Kırmızı gibi çok dikkat çekici bir renk olmasada asla sönük bir renkte değil, mat ve doğal görünümlü bir renk aslında, sürüş şekli güzel,kalıcılık konusunda saat veremiyorum test etmedim ama orta kalıcılıkta olduğunu düşünüyorum.Alınabilir bir ruj ,en azından Watsons mağazasına gidip denemeye değer bence fiyatı konusuna gelince sanırım 14-15 TL arası birşey.Sevmediğim yanları kesinlikle ambalaj tasarımı bilmiyorum bir ruj için fazla sportif bir duruşa sahip olduğunu düşündüm birde rujun yapısı biraz daha ıslak yada nemlendirici özelliğe sahip olabilirdi dudaklarımı kurutmadı ama yinede beklentim birazcık daha fazlasıydı.. Neden Deborah derseniz içeriklierinin diğer kozmetik ürünlere göre çok daha az kimyasal içerdiği söyleniyor özellikle cilt bakım ürünlerinde.Ben Deborah markasını sevdim alınmaya değer bir marka olduğunu düşünüyorum hala denemediyseniz gidip bir kaç ürününüde denemenizi tavsiye ediyorum.. :)

S&S
Paylaş

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu üründe bana hediye olarak verilmişti harika bir ruj..kırmızısı çok hoş ve yapısıda..severek kullanıyorum..

adriana1983 dedi ki...

Tanıttığım ürünler hakkında olumlu yorumlar duymak çok güzel :)Islak görünümlü lipstickleri daha çok sevsemde matları tercih edeceğim ortamlarda Deborah iyi bir ruj ,bir renk tonu da çok hoşuma gitmişti oda no 800 :)

Yorum Gönder