3 Şubat 2011 Perşembe

Fruttini Coco Banana Body Spray

Yine uzunca bir süre kullanıp test ettiğim ve tanıtılmaya değer bulduğum bir ürünle karşınızdayım,bu sıralar vücut bakımına her zamankinden çok daha fazla önem verdiğim için ,renkli kozmetik tanıtımlarını azaltıp ruhumu ve bedenimi dinlendiren ürünlere ağırlık veriyorum.Belkide kış aynın en iyi ısınma şekli olan sıcak bir duş'un altında bakım keyfi gerçekten iyi geldiği içinde olabilir.. :) Bu sefer ki ürünümüz "Fruttini Coco Banana Body Spray / Fruttini Hindistan cevizi ve Muz Aromalı Vücut Spreyi " Bu 7 üründen oluşan serinin duş jelini size bu yazımda  Tıklayın :) uzun uzun bahsetmiş ve Vücut spreyimi kullandıktan sonra izlenimlerimi sizinle paylaşacağımı söylemiştim. Önce ürünü Fruttini markasından dinleyelim ;
B3 ,B5, E vitaminleri ,bağdem yağı  ve gerçek meyve özleri içerir,cildinizi besler hoş ve çekici bir koku bırakır...şimdide benim yorumlarıma geçelim;
Body spreyimi ilk kullanışım  duş jelinden sonra olmuştu, duş jelinin kokusunu sürdürmek hatta sabitlemek adına çok güzel bir deneyimdi, birde tek etkisini görebilmek için ,duştan sonra değilde normal bir zamanda kullanmayı uygun gördüm.Hatta şuan tatlı yiğenim (2 yaşındadır kendileri ) ve ben hindistan cevizli ve muzlu  vücut spreylerimizi sıktık mis gibi kokular içinde oturuyoruz. Küçük çocuklara asla kozmetik içerikli ürünler kullanmaktan yana değilim ama kullandıkları şampunalar bile malesef ki doğal değil ,ancak Fruttini markasının özelliği gerçek meyve özleri ve tamamen doğal bir içerikle hazırlanması,bu yüzden yiğenimin hassas tenine  bilek içine sıkarken asla tereddüt duymadım.İkimizinde cildini ipeksi bir hale getirdi yumuşaklığı daha ilk sürüşte hissedebiliyorum bu ürünler gerçek anlamda daha ilk kullanımda fark sağlıyor.Kalıcılık konusuna gelince; Duş jelimi kullandığım gün banyo ve duş lifim  yarım gün boyunca buram buram hindistan cevizi ve muz kokuyordu, şuanda kullandığımız sprey (1 fıs ben ,1 fıs minik cadı) toplam 2 fısla bile kokusu odayı sarmış durumda, annem odama geldiğinde "ne sıktınız böylee?" Diye merakla sordu :) Ürün 200 ml 'lik oldukça yeterli bir boyutta olmasına rağmen fiyatı gerçekten çok cazip 10 TL gibi bir fiyat :) Online olarak Fruttini ürünlerine ulaşmak isterseniz  http://www.nepazar.com/ hizmetinizde olacak. Online olarak alışverişi tercih etmezseniz Fruttiniyle  İstanbul, Ankara, İzmir, Trabzon, Mersin, Eskişehir ve Adana'da Douglas mağazalarında buluşabilirsiniz..

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder