15 Şubat 2011 Salı

Ayakkabıların Hızla Yıpranan Topuk Sorunu Ve Maceralarım :(

Bir çok bayan gibi topuklu ayakkabı tutkunu biriyim,topukların santimi yükseldikçe mutluluğum artıyor :) Ve pek çok bayanın şikayetçi olduğu yüksek topuklar üzerinde yürüme zorluğu açıkçası bende hiç olmuyor bende babetlerle geriye düşecekmiş hissine kapılıp topuksuz ayakkabıyla yürüme acemiliği yaşıyorum.Eee mağdem böyle neden bu yazıyı hazırladın diye düşünenler için hemen konuya giriyorum,birbirinden şık ayakkabıları alırken gözüm hiçbirşey görmüyor ama sonra daha ilk kullanımda topukların felaket aşındığını hatta etrafına şekilsiz bir şekilde yaygınlaşarak çirkin göründüğünü fark ediyorum,ve bu olay ayakkabının direk gözümden düşmesini sağlıyor :( acaba topuklarda (topuk kapaklarında ) kullanılan malzemeler mi çok kalitesiz?Yoksa yere sağlam ve tam anlamıyla bastığım için mi bu kadar çok yıpranıyor?  Çünkü daha bir hafta dolmadan topuklar aşınıp gerçek topuğa dayanıyor neredeyse, tabiki uzun mesafeler  yürüyorum yürümüyor değilim ama zaten ayakkabıysa adı bunu yürümek için giyiyoruz...Bozuk kaldırımlar, ve paket taşlar zaten bayanların topuklu ayakkabı kabusu,3 haftadır pazar günleri  üst üste 3 farklı ayakkabımın topuğumu düşürdüm yollarda ve geçen hafta Kuyumcukent'i sol ayağımın topuk kapağı düştüğü için içinde kalan çiviyle ortamı  çınlata çınlata gezmek zorunda kaldım.Artık sinirlerim o kadar bozuldu ki canım tedy'im beni teselli etmeye başladı "üzülme birtanem bak ne güzel geldiğimiz belli oluyor " filan diye :) bende dedim kendimi "Kancanın " pati versiyonu gibi hissediyorum :D Güldük eğlendikte 3 hafta onunla birlikte gezerken topuğumun çıkıp gitmesi sinirimi bozdu ,13 şubatta Bakırköyde gezerken yine aynı şey oluncada "Bebeğimmm annemlerde nasıl ve nerelerde geziyorsunuz böyleee diye düşünmeye başlayacak " dedi ve gülmeye başladı,sonra topuğumun  tesadüf eseri birilerinin ayaklarına  çarparak gelip önümüzde durmasıyla Tedy'min fırsatı değerlendirip alması bir oldu :D Bir pasajın merdivenlerine çıkıp kimsenin olmadığı bir yerde topuğumu takıp ayağımı güm güm diye iyice yerleşmesi için yere vurdum resmen :D Sonra ki yürüyüşümüz tam bir paranoyaklar gibiydi   "ahh topuğum çıktı galiba"  "E vet birtanem ilginç bir ses geliyor bak istersen " müsait yerde dur kimse görmeden bak ve " yok birtanem çıkmamış diye gülümse " aman aman iyi çıkmasın :)" cevabını al ,ve gün böyle sürüp gitsin...Benim kadar topuklarını hızla eriten ,düşürüp çivi üzerinde yürüyen blog dostlarım varmı bilmiyorum ama  varsa hem hikayelerini hemde çözümü varsa çözümlerini paylaşmalarını rica ediyorum,ayakkabıcıya gidip topuklarının yapılmasını bekleyen 2 çizme 3 ayakkabı dolapta bekliyor beni, koruyucu bir vernik olsa sprey şeklindede sıksak aşınma sornuda ,düşme sorunuda ortadan kalksa, ayakkabıcılar duyun sesimi ,ya topukları sağlam yapın yada koruyucu bişiyler üretin,Türk kadınları yere sağlam basıyor.... :)
Paylaş

7 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Bu posta yazılacak cevapları çok merak ediyorum, aynı dertten bende muzdaripim;)) Güzel bir noktaya parmak basmışsın;) Lütfen çözüm önerileri gelsin okuyanlardan:) sevgiler canım...

Akasya kokusu dedi ki...

Hehe aynı sorun bende de oluyor yazını gülümseyerek okudum..Bu akşam işten eve gelirken annemle topuk konuştuk.Annemde bana senin ayakların biraz çarpık kızım oyüzden çok ayakkabı eskitiyorsun dedi :)..Ben alıyorum bir hafta giyiyorum sonra hiç sevmediğim o ayakkabı tamircisine götürüyorum.Sevmem falan ama ayakkabı tamircimin yaptığı topuğu bir kaç ay kullanıyorum :) Seninde başka çaren yok ayakkabı tamircisine :)

adriana1983 dedi ki...

! POSH BUTİK ! ;

Canım aynı umut verici cevapları bende bekliyorum ama 6. hissim yok öyle bir çözüm diyor :D


Akasya kokusu;

Yazımı beğenmene sevindim :)Ben topuklarım hiiç yıpranmasın istiyorum ,birde bazen ilk giyişte topuklar çiçek gibi açılarak etrafa yayılmıyormu o zaman çıldırıyorum, hele özel bir yerdeysem bastığım mermer üzerinde filan yürüyorsam herkes topuklarıma bakıyormuş gibi geliyor :DVe sevdiğim ayakkabılarda geçen gün bir hesap ettim ayakkabının fiyatından daha çok toplam yaptırdığım topuklar tutuyor.Bazende yepyeni ayakkabılarım yolda topuğum düştüğü ve tüm yolu onun gerçek topuğuna basarak gelmek zorunda kaldığım için yepyeniyken kullanılamaz hale geliyor..Bende bu topuk tutkusu varken nişanlımıda benide ileride çook maceraar bekliyor gibi.. :D

S&S

Centilmen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Centilmen dedi ki...

Sayın Adriana hanım,

Anlattıklarınız beni çok içlendirdi... ayakkabı topuğu yüzünden rahatsızlık yaşamanıza üzüldüm.

Eğer arzu ederseniz zarar görmüş topuklarınızı ücretsiz olarak onarabilirim. Hatta çok eskimiş ise ayakkabınızı yeni bir topuklu ile yine ücret almadan değişirim. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Bu arada dolar eğer çok büyük bir kriz yaşamazak bu sene 1.70-1.80 bandında dolaşır. 80 üstü seviyeler satış için düşünülebilir. kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Kendi fikrimi yazdım...

Grşmek üzere.. Saygılarımla...

Centilmen dedi ki...

Cevap yazmadınız? Bu blog artık kapandı mı?

adriana1983 dedi ki...

Yorumunuzu yeni gördüm sanırım Twitter'dan buldunuz blogumuzu Twitter adresinide eşimle beraber kullandığımız için dolar konusunda tavsiyelerinizi kendisine ileteceğim

Yorum Gönder