22 Şubat 2011 Salı

Nişanlımın 14 Şubat Hediyesi :)



(Resimleri büyütmek için üzerine tıklayınız)
Geç kalınmış bir post olduğunun ne yazık ki farkındayım,ancak fotoğraf makinemde ki tüm resimleri yanlışlıkla sildim ve onları kurtarma şansım fotoğraf makinemle hiç resim çekmeden oluşuyormuş,bu yüzden kendi makinamla  resim çekmeyip ablamın bize geldiği günleri bekliyorum...Mazeretimi bildirdikten sonra konuya geçiyorum,bu 14 şubatı 13 şubat olarak kutladığımızdan ve günümüzü nasıl geçirdiğimizden  "Bu yazımda" bahsetmiştim :) Birtanem iki hafta çok düşünmüş nasıl bir hediye alsam diye,çünkü biliyorki titiz ,seçici ve biraz huysuzum :) böyle oluncada hediyelerime karar vermesi zorlaşıyor sanırım.. Aslında sadece hatırlanmak ve o hatırlayışa dair kendi seçimi olan beni düşünerek alınmış birşeyi ne olursa olsun gerçekten beğenip değer vereceğimi biliyorum :) Bir dahaki sefere bu konuda yardım etmeyeceğimi, benim zevklerimi gözlemleyerek tamamen öğrenmesini yoksa çoook üzüleceğimin tehditini yaptıktan sonra, ricasını kırmayıp yardım ettim.. Beni mutlu etmek çok zor değil aslında ,yüksek topuklu şık patiler, çekici parfümler, güzel kozmetik ürünleri, iç giyim ve kıyafet,tabi asıl zorluk ana hatlarda değilde detaylarda yaşanılır benimle oda ayrı konu :) Çizmelerimi Bakırköy'de bir mağazadan seçtik ben ilk başta siyahını çok beğenmiştim tedy'im bu rengini ama bu daha güzel amaa değil mi diye baskı yapa yapa kabullendirdim  :D sonrada eve geldiğimde tokalarında bir sorun olduğunu görünce ertesi gün gidip değiştirdim tabi 14 şubat dolayısıyle ne numara kalmış ne renk ,bu renginide çok beğendiğim için ve zaten alırken biraz arada kalıp siyah herşeye uyar diye siyahı tercih ettiğim için açıkçası bu renk oldu diye mutluda oldum,hemde birtanemin ilk seçimi olmuş oldu bu beni dahada sevindirdi :) Lacivert ve mavi arası bir renk oluşu ,13 cm topuklara sahip oluşu ,ve aksesuarları gerçekten çok hoşuma gitti,nişanda yine tedy'min bana aldığı çantayla neredeyse aynı renk ,onunla gezerken bu cicilerimi giymek için sabırsızlanıyorum açıkçası. Ve birkez daha teşekkür ederim canımmmm..... Ah bu arada benimde kendisine hazırladığım 14 şubat hediyem füme rengi bir gömlek ve kokusunu ona çok yakıştırdığım bir parfümden oluşuyordu ,kırmızı parlak bir hediye kutusununa koyup, yeşil kesilebilir bir kurdeleye ters yüz şeklinde kalp desenleri keserek kendi ellerimle ona özel birşey hazırladım çokta güzel oldu ama ne yazık ki fotoğrafını çekemedim.. :(  Daha çookk   güzel günlerin mutlu postların  hepimizi beklemesi temennisiylee.....

S&S
Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder